ilie Skrevet 23. juni 2009 #2 Skrevet 23. juni 2009 selvtillit! og at gutten viser at han er sulten på en og tror alle jenter liker å bli slikket.. det er iallefall mine preferanse hehe
Troyamin Skrevet 23. juni 2009 #3 Skrevet 23. juni 2009 At han tar hensyn til partneren sin og ikke bare tenker på eget velvære...
kevlar Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan bare snakke utfra mitt perspektiv som mann, men jeg har en viss anelse om når jeg tilfredsstiller og når jeg ikke gjør det (det hender …). For mitt vedkommende handler alt om å slappe av og å være trygg på den jeg ligger med. Deretter ligger mye i å observere, se og høre på hennes reaksjoner når jeg utfører kunstene. Gir hun tegn til å like det – gjør jeg det igjen, hvis ikke finner jeg en annen stilling/vinkel/inngangs- og sluttdybde. Uten å skulle bli for teknisk: Det viktigste jeg gjør er å glemme egen nytelse. Den kommer automatisk av den fysiske handlingen såvel som det mentale ved å klare å tilfredsstille henne. Ikke minst: Førarbeidet er superviktig. Har du som mål å tilfredsstille henne – det kan være en langtekkelig prosess – vil du takke degselv for å ha et godt forspill. Det både får henne litt klar, og forhindrer tørrjukking som leder til sårhet hos begge partner.
Envy Skrevet 23. juni 2009 #5 Skrevet 23. juni 2009 at han syns oralsex er greit, både å gi og fåat han ikke pumper på i timesvis (ja, vi jenter blir faktisk slitne etter x-antall orgasmer, det er ikke festlig å holde på ut i evigheten)at han tør å variere stilling, men også har forståelse for at det av og til kan være deilig med et koseknull i misjonæren uten å være så fryktelig spennendeat han vet at sex kan være godt for jenta uten at hun skal "tvinges" til orgasmeat han ser jenta inn i øynene så ofte som mulig under akten
Mamoli Skrevet 23. juni 2009 #6 Skrevet 23. juni 2009 selvtillit! og at gutten viser at han er sulten på en og tror alle jenter liker å bli slikket.. det er iallefall mine preferanse hehe Langt fra alle jenter liker å bli slikket. Snakker åpent med mine venninner om det, og over halvparten av dem rynker på nesa når det kommer til det å bli slikket. Det meste av det Envy skriver, er jeg veldig enig i!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. juni 2009 #7 Skrevet 23. juni 2009 Dine erfaringer... - Er tilstede - Ser på kvinnen - Har humor på tross av målrettetheten - Blir ikke tafatt, nølende eller ubesluttsomt - Har det ikke travelt
Gjest strykebrett Skrevet 23. juni 2009 #8 Skrevet 23. juni 2009 Jeg syns det utrolig sexy når han tydelig viser hva han vil. Og at han tar imot signaler fra meg i tillegg. Kommunikasjon med andre ord
Gjest Gjest_Ling_* Skrevet 23. juni 2009 #9 Skrevet 23. juni 2009 klumsete, lidenskapelig, pusting og stønning, god til å fingre;D
Minttu Skrevet 23. juni 2009 #11 Skrevet 23. juni 2009 Jeg kan bare snakke utfra mitt perspektiv som mann, men jeg har en viss anelse om når jeg tilfredsstiller og når jeg ikke gjør det (det hender …). For mitt vedkommende handler alt om å slappe av og å være trygg på den jeg ligger med. Deretter ligger mye i å observere, se og høre på hennes reaksjoner når jeg utfører kunstene. Gir hun tegn til å like det – gjør jeg det igjen, hvis ikke finner jeg en annen stilling/vinkel/inngangs- og sluttdybde. Uten å skulle bli for teknisk: Det viktigste jeg gjør er å glemme egen nytelse. Den kommer automatisk av den fysiske handlingen såvel som det mentale ved å klare å tilfredsstille henne. Ikke minst: Førarbeidet er superviktig. Har du som mål å tilfredsstille henne – det kan være en langtekkelig prosess – vil du takke degselv for å ha et godt forspill. Det både får henne litt klar, og forhindrer tørrjukking som leder til sårhet hos begge partner.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #12 Skrevet 23. juni 2009 Langt fra alle jenter liker å bli slikket. Snakker åpent med mine venninner om det, og over halvparten av dem rynker på nesa når det kommer til det å bli slikket. Det meste av det Envy skriver, er jeg veldig enig i! Er du sikker på at de tør å være ærlige? Kanskje de ikke føler behov for å være SÅ ærlige i direkte spørsmål fra deg? "Over halvparten"....hvor mange er det? Jeg stod foran og beundret en gammel romersk statue av kvinne og mann for mange år siden.....han med hodet mellom hennes ben. Slik har kvinner elsket å bli elsket til alle tider gjennom århundrer.
Hinata Skrevet 23. juni 2009 #13 Skrevet 23. juni 2009 Han må være synsk. Helst like synske som kvinner må være.. Kommunikasjon er nok nøkkelen til et bra sexliv
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #14 Skrevet 23. juni 2009 Han må være synsk. Brutal_mann, som oftest ler jeg ikke av det du skriver fordi det er så treffende, men akkurat dette innlegget er faktisk UTROLIG treffende. Det jeg vil ha i dag er ikke nødvendigvis det samme som jeg ville ha i går, eller det jeg vil ha i morgen. Det som gjør at jeg har lyst på noe i dag er ganske garantert ikke det samme som i går. Og det jeg likte i forrige uke er kanskje altfor lett eller altfor lite følsomt i dag og i morgen. Og minst av alt har jeg lyst til å fortelle mannen hver eneste lille ting som er forskjellig fra i går - han bør være synsk! Men det er godt nok at han bare er bittelitt synsk, sånn ca 10 % synsk og 90 % godt humør blandet med en god dæsj tålmodighet. Og menn blir heldigvis litt mer synsk etter lengden på forholdet.
Stillest vann Skrevet 24. juni 2009 #15 Skrevet 24. juni 2009 Og menn blir heldigvis litt mer synsk etter lengden på forholdet. Litt mer synsk og mye mer lei av å gjette. Trå forsiktig
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #16 Skrevet 24. juni 2009 det går litt begge veier...opplever ofte at menn ikke svarer når jeg spør hva de liker. jeg er heller ikke synsk.
Ethereal Skrevet 24. juni 2009 #17 Skrevet 24. juni 2009 - At han gjør ting han vet jeg liker. - Er tilstede. - Ikke setter krav. Feks: hvis jeg slikker deg i fem minutter nå, er det bare fordi du skal suge meg i femten minutter etterpå. Ja, jeg kommer til å suge deg, men jeg gidder ikke å gjøre det bare for å være snill, liksom. - At han er god med fingrene og tunga. - Ikke redd for å prøve nye ting.
Elita Skrevet 24. juni 2009 #18 Skrevet 24. juni 2009 Dine erfaringer... Forspill er viktig, ikke bare kjøre på og tro at dama blir våt og klar av det. Men forspill i en evighet er heller ikke så stas, se ann og føl deg frem når hun er klar for penetrering.
Gjest bittersweet Skrevet 24. juni 2009 #19 Skrevet 24. juni 2009 At min nytelse også er i sentrum. At han ikke bare snur meg rundt, puler meg bakfra, og ferdig. At han kan se på meg og kysse meg også. At han kan prate med meg og fortelle meg hva han selv liker, og finne ut av hva jeg liker. Og mest av alt, at han viser at han vil ha sex med MEG, og ikke bare tar til takke med meg mens lyset er av og han fantaserer om hvem som helst andre....
Gjest gjestkvinne Skrevet 25. juni 2009 #20 Skrevet 25. juni 2009 at han syns oralsex er greit, både å gi og fåat han ikke pumper på i timesvis (ja, vi jenter blir faktisk slitne etter x-antall orgasmer, det er ikke festlig å holde på ut i evigheten)at han tør å variere stilling, men også har forståelse for at det av og til kan være deilig med et koseknull i misjonæren uten å være så fryktelig spennendeat han vet at sex kan være godt for jenta uten at hun skal "tvinges" til orgasmeat han ser jenta inn i øynene så ofte som mulig under akten NB ? Hvorfor vil du ha så mye øyenkontakt ? Det har jeg kunn noen sekunder om jeg er nyforelsket og mannen er så kjekk og tiltrekkende at jeg bare må se på han og nyte synet ...Er det samme gamle kjedelige gubben som alltid - orker jeg ikke bli forstyrret med øyenkontakt -da det ikke er noe romantikk i akten i det hele tatt . kunn fysisk lyst - men ingenting annet . . Syns egentlig øyenkontakt er forstyrrende for min nytelse ...Uansett så lukker jeg øynene - for å konsentrere meg og nyte det max ...Skjelden jeg har øynene åpne ...he he før etterpå . Nei - for mye øyenkontakt er ikke bra .Bare irriterende og forstyrrende .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå