Gjest Gjest_Miriam_* Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 Noen som har operert seg for utstående ører og har noe som helst å fortelle om det? TAKK!
Ninafrøkna Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg opererte meg for utstående ører for 4 år siden.Operasjonen fikk jeg utført på Medi3 klinikk i Ålesund.Fikk valget mellom lokal bedøvelse og full narkose,jeg valgte det siste siden jeg med det første alternativet var våken og kunne se og høre alt som foregikk under operasjonen noe jeg var for pysete til :gjeiper: Måtte gå med bandasje over ørene(så ut som jeg gikk med ørevarmere) i en uke før jeg fikk hjelp til å ta den av på det lokale legesenteret.Ble kjempefornøyd med resultatet,endelig kunne jeg gå med oppsatt hår etc,noe jeg ikke følte meg vel med tidligere
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hva måtte du betale i ålesund? jeg vil jøre det jeg og! får du noen arr etter det, og ser du at de er operert? jeg har skrekk for alt som har med sykehus å jøre, så er det vondt? eventuelt hvor lenge?
Ninafrøkna Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg betalte 10.000-, akkurat,den gangen for 4 år siden.Fikk noen små,så og si usynlige og ubetydelige arr bak øret,og det er jo ingen som ser det bak der.Er heller ikke særlig begeistret for sykehus,leger og den slags,så var ganske nervøs på forhånd,men på Medi3 der jeg var var det hvertfall utrolig greie og forståelsesfulle folk,så jeg følte at jeg var i de beste hender når jeg våknet etter inngrepet (det varte ca. 3 timer,mye detaljarbeid kan du si ) kjente ijeg kke noe særlige smerter rett etterpå,men kjente litt dunking og sprenging og det varer noen dager.Det værste var faktisk at det klødde noe helt forferdelig bak bandasjen,og jeg hadde ingen mulighet til å klø Fikk med meg noen smertestillende tabletter hjem,men brukte mest bare vanlig paracet.
Gjest Dumbo-girl Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Vel...jeg har kun ETT øre som er utstående jeg.. Slå den, liksom! Heh.. Venstre er normalt og høyre står ut....lekkert.. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå