Gå til innhold

avhengi av sovemedisin

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har tatt noe for å sove i lang tid. (2 år) legen har vert restrktiv på dette.

Jeg har kjøpt med meg fra utlandet bla. Har aldri tatt mere enn en om kvelden.

Grunnen er bla jobbsituasjonen og sykdom. Jeg må starte veldig tidlig på jobben.......sykdommen gjør at jeg har problemer med å sovne om kvelden,så det er en evig runddans.

Min lege vet ikke om mine kjøp, og tror kanse jeg ikke har brukt så mye,eller så lenge. Har ikke tenkt å involvere han i dette a helt andte årsaker.

Nå har jeg ny jobb,nå kan jeg få sove til 6.30 om morgenen,skl ha ferie snart også.

Da hadde jeg tenkt å bli fri av dette. Jeg tåler noen netter med lite søvn da.

Men hvordan?

Jeg har begynt. Eks så drikker jeg ikke kaffe om kveld eller ettemiddagen. Legger meg til samme faste tiden. Ikke alkohol, roer ned før sengetid,går en tur før på kvelden.

er det noen som har vert igjennom dette og klart det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hm_*
Skrevet

Jeg har opplevd det, men du må tåle å være i ørska i noen dager, pga lite eller manglende søvn.

Jeg var så vant med de, at jeg var "bortskjemt" på 8 timers søvn hver natt. Nå kan det gå dager hvor jeg må gå på jobb med 3 timers søvn, fordi jeg ikke fikk sove. Sånn som vanlige folk må.

Det som hjalp meg var fokuset på å ikke ha noen form for panikk, selv om jeg ikke skulle få sove.

Gi litt blaffen..sovner du, så sovner du. Hvis ikke, ja så sover du som en stein dagen etter.

Tro meg, jeg vet.

Et alternativ er også å gå over til Vallergan. Ta 2 stk. et par timer før du legger deg. De er ikke fysisk vanedannende, og mye lettere å avslutte med. Det er allergimedisin, som i allefall min lege hadde 0 betenkelgheter med å gi meg mye av.

Skrevet

Heia,ja hadde det som du i mange år.Tok 5 vallagan hver kveld men en dag var det nok!!Så heiv de i dass og beg ett nytt og bedre liv angrer ikke ett sekund men tok meg 8 md før jeg fikk en hel natt søvn,går mye på vilje og stahet så ikke gi opp.Det er pyton den første tiden, men gud å greit det blir etterpå.Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har opplevd det, men du må tåle å være i ørska i noen dager, pga lite eller manglende søvn.

Jeg var så vant med de, at jeg var "bortskjemt" på 8 timers søvn hver natt. Nå kan det gå dager hvor jeg må gå på jobb med 3 timers søvn, fordi jeg ikke fikk sove. Sånn som vanlige folk må.

Det som hjalp meg var fokuset på å ikke ha noen form for panikk, selv om jeg ikke skulle få sove.

Gi litt blaffen..sovner du, så sovner du. Hvis ikke, ja så sover du som en stein dagen etter.

Tro meg, jeg vet.

har ikke vallergan mye hangover? må være våken og skjerpet på jobben....

Et alternativ er også å gå over til Vallergan. Ta 2 stk. et par timer før du legger deg. De er ikke fysisk vanedannende, og mye lettere å avslutte med. Det er allergimedisin, som i allefall min lege hadde 0 betenkelgheter med å gi meg mye av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...