Bee Skrevet 22. juni 2009 #1 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Jeg begynner på'n igjen! Sist gang varte det noen uker... Gangen før det, bare noen dager... Denne gangen: Vel. Vi får vente og se. Kanskje en dagbok kan få opp motivasjonen? Jeg har en ok kropp. Har alltid vært en "spinkel jente". Men i det siste har jeg sakte men sikkert begynt å gå opp i vekt. Problemet er ikke at jeg får en BMI over gjennomsnittet, for det står jeg ikke i fare for med det første. Men når jeg nå går opp i vekt - kan jeg være nokså sikker på at det ikke er musklene som blir større. Den nye vekten er garantert: Fett. Synes det er unødvendig å sitte i stillhet og se på at kroppen stadig fordeler mer og mer fett rundt mage og lår. DERFOR vil jeg gjøre noe med det + = En spenstig og sunn kropp ...åsså er det jo mandag idag... Endret 22. juni 2009 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Mandag 22.juni Trening: 30 min kondisjonstrening (gå/jogge) 100 situps 30 armhevinger (på knærne ) Mat: - et glass melk - et glass juice - vann - en halv pære - en skinkesalat - en halv grandiosa - et eple Uffda....kostholdet var ikke helt optimalt, akkurat...får legge skylden på at bestemmelsen for å endre livsstil ikke kom før utpå kvelden... Ble forresten så rar da jeg var ute å jogga...ble kvalm - og ville nesten kaste opp... Det har skjedd før en gang, men lenge siden nå... En ting at jeg er i dårlig form, men sååå dårlig form er jeg da ikke..! Endret 22. juni 2009 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Tirsdag 23.juni Trening: 100 situps 30 armhevinger (på knærne) Mat: - to glass melk - tre brødskiver med leverpostei - et eple - en liten pizza - en hamburger - to glass cola ...uffda....rene matvraket, jeg...ikke har det blitt no mye trim på meg heller! En dårlig start, kan man vel kalle dette... Det positive er at jeg fikk meg til å ta situps og armhevinger for å kunne skrive det ned her - så dagboken har allerede fått effekt! Endret 23. juni 2009 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juni 2009 Onsdag 24.juni: Trening: 100 situps 30 armhevinger Mat: - et eple - en brødskive med leverpostei - salat - Kyllinggryte - fruktmix ...æsj, den treningen går det dårlig med - i morgen er det ut på tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 25. juni 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Torsdag 25.juni: Trening: 2,5 time kondisjonstrening 100 situps 30 armhevinger Mat: 6 scones med div.pålegg Litt frukt Er det alt jeg har spist idag? Går i kaloriminus idag hvertfall Festlig å merke at når jeg setter meg med dataen for kvelden, og skal skrive hvor mye jeg har trent - så må jeg legge meg på gulvet først så jeg kan skrive ned litt styrketrening også Endret 25. juni 2009 av Bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 28. juni 2009 Fredag 26.juni: Trening: 30 min kondisjonstrening Mat: - Scones m/pålegg - Kyllinggryte - Youghurt - Banan - 4 brødskiver med ost og skinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 28. juni 2009 Lørdag 27.juni: Trening: Ingen Mat: - Scones m/ost og syltetøy - 4 skiver brød m/ ost og skinke ...hmmm....er visst ikke så allsidig i kosten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 28. juni 2009 #8 Del Skrevet 28. juni 2009 Har du tenkt på å kanskje begynne på et treningssenter e.l for å få mere styrketrening i tillegg til alle kondisjonsøktene dine? Pushups for all del er ok, men du henter ikke ut potensialet ditt med en øvelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juni 2009 Har du tenkt på å kanskje begynne på et treningssenter e.l for å få mere styrketrening i tillegg til alle kondisjonsøktene dine? Pushups for all del er ok, men du henter ikke ut potensialet ditt med en øvelse.... Joda! Det har jeg tenkt på...opp til flere ganger..! Har starta også, men av erfaring vet jeg at jeg blir støtte-medlem etter noen uker... Jeg har derfor valgt å ikke gape over for stort denne gangen, men heller begynne i det små På den måten kan jeg "rose meg" over at jeg i alle fall trener litt - men uten å gi opp fordi jeg ikke orker! Sakte men sikkert vil jeg forhåpentligvis øke på litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 13. august 2009 #10 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg har også hatt problemer med at jeg blir støttemedlem, men etter at jeg brukte tid på å finne øvelser jeg virkelig likte, så varer det gjerne litt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå