Gå til innhold

Bee summer videre


Bee

Anbefalte innlegg

Jeg begynner på'n igjen!

Sist gang varte det noen uker...

Gangen før det, bare noen dager...

Denne gangen: Vel. Vi får vente og se.

Kanskje en dagbok kan få opp motivasjonen?

:hoppe:

Jeg har en ok kropp. Har alltid vært en "spinkel jente". Men i det siste har jeg sakte men sikkert begynt å gå opp i vekt. Problemet er ikke at jeg får en BMI over gjennomsnittet, for det står jeg ikke i fare for med det første. Men når jeg nå går opp i vekt - kan jeg være nokså sikker på at det ikke er musklene som blir større. Den nye vekten er garantert: Fett.

:vekt:

Synes det er unødvendig å sitte i stillhet og se på at kroppen stadig fordeler mer og mer fett rundt mage og lår. DERFOR vil jeg gjøre noe med det :)

:trene: + :spise: = En spenstig og sunn kropp :skya:

...åsså er det jo mandag idag...

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 22.juni

Trening:

30 min kondisjonstrening (gå/jogge)

100 situps

30 armhevinger (på knærne ;))

Mat:

- et glass melk

- et glass juice

- vann

- en halv pære

- en skinkesalat

- en halv grandiosa

- et eple

Uffda....kostholdet var ikke helt optimalt, akkurat...får legge skylden på at bestemmelsen for å endre livsstil ikke kom før utpå kvelden...:fnise:

Ble forresten så rar da jeg var ute å jogga...ble kvalm - og ville nesten kaste opp... Det har skjedd før en gang, men lenge siden nå... En ting at jeg er i dårlig form, men sååå dårlig form er jeg da ikke..!

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 23.juni

Trening:

100 situps

30 armhevinger (på knærne)

Mat:

- to glass melk

- tre brødskiver med leverpostei

- et eple

- en liten pizza

- en hamburger

- to glass cola

...uffda....rene matvraket, jeg...ikke har det blitt no mye trim på meg heller! En dårlig start, kan man vel kalle dette... :sukk: Det positive er at jeg fikk meg til å ta situps og armhevinger for å kunne skrive det ned her - så dagboken har allerede fått effekt!

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 24.juni:

Trening:

100 situps

30 armhevinger

Mat:

- et eple

- en brødskive med leverpostei

- salat

- Kyllinggryte

- fruktmix

...æsj, den treningen går det dårlig med - i morgen er det ut på tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag 25.juni:

Trening:

2,5 time kondisjonstrening :hoppe:

100 situps

30 armhevinger

Mat:

6 scones med div.pålegg

Litt frukt

:overrasket: Er det alt jeg har spist idag? Går i kaloriminus idag hvertfall :fnise: Festlig å merke at når jeg setter meg med dataen for kvelden, og skal skrive hvor mye jeg har trent - så må jeg legge meg på gulvet først så jeg kan skrive ned litt styrketrening også :fnise:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 26.juni:

Trening:

30 min kondisjonstrening

Mat:

- Scones m/pålegg

- Kyllinggryte

- Youghurt

- Banan

- 4 brødskiver med ost og skinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag 27.juni:

Trening:

Ingen :sjenert:

Mat:

- Scones m/ost og syltetøy

- 4 skiver brød m/ ost og skinke

...hmmm....er visst ikke så allsidig i kosten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på å kanskje begynne på et treningssenter e.l for å få mere styrketrening i tillegg til alle kondisjonsøktene dine? Pushups for all del er ok, men du henter ikke ut potensialet ditt med en øvelse.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på å kanskje begynne på et treningssenter e.l for å få mere styrketrening i tillegg til alle kondisjonsøktene dine? Pushups for all del er ok, men du henter ikke ut potensialet ditt med en øvelse.... :)

Joda! Det har jeg tenkt på...opp til flere ganger..! Har starta også, men av erfaring vet jeg at jeg blir støtte-medlem etter noen uker... :sjenert:

Jeg har derfor valgt å ikke gape over for stort denne gangen, men heller begynne i det små :) På den måten kan jeg "rose meg" over at jeg i alle fall trener litt - men uten å gi opp fordi jeg ikke orker! :sjenert: Sakte men sikkert vil jeg forhåpentligvis øke på litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har også hatt problemer med at jeg blir støttemedlem, men etter at jeg brukte tid på å finne øvelser jeg virkelig likte, så varer det gjerne litt lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...