Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #1 Skrevet 22. juni 2009 går det an å få kjønnsvorte på den ytre kjønnsleppen, helt der med trusekanten? har fått en kvise-lignende ting. har ikke sett den før idag, for har hatt ganske mye hår i det siste (hihi). men det er ikke en kvise, for det kommer ingenting ut når jeg kniper på den. har søkt litt på nettet, og der får jeg inntrykk av at kjønnsvorter kommer enten i skjedeåpningen eller i rompen.. er veldig usikker, for denne "kvisen" er jo et stykke unna hullet mitt. kan noen være så snill å hjelpe meg? skal bestille time hos legen, men føler meg litt dum, for senest for to dager siden var jeg hos legen, og da sjekket han underlivet mitt.. men det var bare innenfor kjønnsleppene liksom.. blir kjempe takknemlig for svar !
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Hei ja du kan få kjønsvorter der. Foreslår at du tar en ny tur til legen, så penlser han antagelig på et stoff som skal få dette til å forsvinne. Hvis det utvikler seg flere, så må du antagelig til en ultralyd / undersøkelse hos spesialist. Har hatt dette selv, jeg var heldig å de forsvant etter at min lege penslet på dette stoffet. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 huff.. var ikke det jeg hadde håpet å høre : ) jaja.. noen andre som har erfaringer ?
Candle Skrevet 23. juni 2009 #4 Skrevet 23. juni 2009 Ja, det er nok en kjønnsvorte. Det er mulig å få de andre plasser enn innenfor kjønnslippen. Så det er nok lurt å ta seg en tur til legen. Enten så pensler han på, eller så får du resept på et middel som du skal pensle på selv hjemme. For meg hjalp ikke det middelet jeg fikk hos legen, så må tilbake slik at de enten blir fjernet med laser eller frysing Er ikke noe gøy, føler meg egentlig ganske ekkel. Men det var en trøst når legen sa at 70% har dette viruset i seg, men det er bare noen som får utslag,som blir vorter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå