Gå til innhold

Say Yes to the Dress

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker å se åssen jentene finner frem, i dette hvite helvete det kan være,

å finne SIN KJOLE. Flott serie.

Say Yes to the Dress - Dress Code

Er masse flere episoder som ikke omhandler de som jobber der da...

:gjeiper:

Endret av Wonders
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker å se åssen jentene finner frem, i dette hvite helvete det kan være,

å finne SIN KJOLE. Flott serie.

Say Yes to the Dress - Dress Code

Er masse flere episoder som ikke omhandler de som jobber der da...

:gjeiper:

Har funnet kjole, men er HEKTA på denne serien!

Skrevet

Jeg skakke gifte meg eller noe!, jeg bare blir så glad av disse korte innblikkene i denne store dagen. Det er jo en "institusjon" i USA. Bestemødere og barnebarn har alle kjoler herfra...Veldig flott.

Blir så fasinert av denne kjole-seleksjonen. Former og fasonger, farger, bling, taft, silke, organza, blonder, åj åj åj

Discovery Travel and Living

http://www.discoverychannel.co.uk/tv-sched...eries_id=145445

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

...og jeg HAR giftet meg for et halvt år siden, men smugleser fremdeles på diverse bryllupsforum, klarer ikke helt å kutte ut denne fascinasjonen. Store fine kjoler, gjester, dekorasjoner, og masse kjærlighet... sukk! :)

Takk for youtube-link!

Gjest D-shol
Skrevet

Kan man se den på nett eller går den på TV i Norge?

Skrevet (endret)

D-shol, tv-norge hakke kjøpt denne ennå. Ikke kanal FEM heller.

Du kan se den på Discovery Travel & Living, om du har tilgang til denne kanalen via for eks GET-boksen.

Eller på youtube.

Liker å se åssen mennesker dette er jeg, som er utkåret. Hvilke tradisjoner de har, hvem som får være med på kjole-titting...

Ikke minst bak kulissene på Kleinfeld-salongen!

De har 20 konsulenter og 100 avtaler i løpet av en dag!

Til Gjest; bare hyggelig. :enig:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Page not found :(

Trykker du på linken eller copy/paster du den? Hvis du copy/paster så får du ikke med deg hele urlen, så du må trykke på den så den åpner i et nytt vindu/fane, eller høyre-klikken og velge å åpne i nytt vindu/fane. :)

Endret av Phaedra
Skrevet

Love it! Men sjekk prisene på kjolene de har! Man kan drømme ja :)

Skrevet

mange har budsjett på ca 3,000 US$, x6 =18,000 kr...For designer kjoler...hva er vanlig her hjemme da?

Så dere episoden med blow-out-salget?

Dæven for noen flinke bruder!

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

serien går på TLC norge den :) de fleste med canal digital abonement får inn kanalen. Elsker den serien! men blir litt sjokkert over hvor mye de faktisk bruker på kjolene sine :lete:

• Liker 1
Skrevet

Elsker å se på denne serien jeg også. Og jeg har ingen planer om å gifte meg i nær framtid.

Skrevet

Jeg må innrømme at selv om jeg elsker å diskutere bryllup, være innom andre bryllupsforum osv, så synes jeg denne serien er ufattelig kjedelig. :sjenert: Av en eller annen grunn så fenger den meg overhodet ikke, kanskje fordi jeg er veldig ferdig med brudekjoler og alt det styret, og fordi jeg egentlig syntes det å finne en brudekjole var pyton.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har funnet min kjole, men synes det er moro å se på serien (gubben skjønner ikke helt hvorfor...merkelig... :gjeiper: ) Det er sprøtt å se hvordan bryllupsmarkedet er der borte, det er helsprøtt! Mange har kjolebudsjett tilnærma budsjettet for resten av bryllupet! Og hvordan "alt" er sentrert rundt kjolen. They're nuts :P

Skrevet

Jeg har overhodet ingen planer om bryllup, men den serien elsker jeg! :)

Skrevet

Jeg ble ferdig med mitt eget bryllup i fjor, men liker likevel å se den serien :) (og er jo fortsatt innom bryllupsforumet innimellom :sjenert: )

Skrevet

ååå, jeg vil også se denne serien! Men jeg har Viasat, og den går vel ikke på noen av kanalene der? :( Noen som vet om det går an å se episodene på annen måte? Har prøvd youtube, men der er det jo bare småklipp.. Finnes ikke noe dvd-samling eller nettsted man kan se de?

Skrevet (endret)

ikke på dvd ennå så vidt jeg vet. Eller så er det bare sone 1 usa...

Fant denne da... http://store.discovery.com/detail.php?p=262234

Det er vel 6 sesonger, og noe fra Atlante blitt oxo

Min link fra 14 januar har masse videoer

Jeg liker Randy veldig godt!

Elise er blitt headhuntet til Boston

Hun udugelige Gloria, som fikk tilsnakk osv... :spy:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

ååå, jeg vil også se denne serien! Men jeg har Viasat, og den går vel ikke på noen av kanalene der? :( Noen som vet om det går an å se episodene på annen måte? Har prøvd youtube, men der er det jo bare småklipp.. Finnes ikke noe dvd-samling eller nettsted man kan se de?

tlc.discovery.com har en del liggende ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...