Gå til innhold

Skal gifte oss på tinghuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det er så vanskelig. Syns aldri jeg finner klær som er fine til meg til hverdags engang, så hvordan skal dette gå..?

Passer seg vel ikke akkurat å dukke opp der i svart bukse og pen topp heller...

Gode forslag og innspill mottas med takknemlighet. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med en søt kjole? om det er på sommeren kan du jo ha en sommerlett kjole. eller en pen hvit dress om du er mere bukse jente...

fint med en liten enkel bukett som pynt.

Skrevet

Du kan jo ha brudekjole? Ta en tur på en salong så hjelper de med å finne kjoler som passer din kropp. Det finnes masse flott i str 44 også :)

Gjest Miley
Skrevet

Jeg skal bruke brudekjole på tinghuset. En mye enklere utgave en de store prinsessekjolene er det, men like fullt en brudekjole.

Når ble størrelse 44 en vanskelig størrelse å finne pene klær i?

Nåja, jeg sleit som bare pokker for å finne en pen kjole og jeg er en størrelse mindre.

Gjest KateW
Skrevet
Jeg skal bruke brudekjole på tinghuset. En mye enklere utgave en de store prinsessekjolene er det, men like fullt en brudekjole.

Nåja, jeg sleit som bare pokker for å finne en pen kjole og jeg er en størrelse mindre.

Så kjedelig! Og det var ikke meningen å være ufin, da jeg var bortimot str 46 hadde jeg aldri problemer med å finne klær.

Og jeg blir litt allergisk mot at folk som er 44 omtaler seg som "unormale" noe jeg leste av TS innlegg, selv om det sikkert ikke var intensjonen.

Gjest Miley
Skrevet
Så kjedelig! Og det var ikke meningen å være ufin, da jeg var bortimot str 46 hadde jeg aldri problemer med å finne klær.

Og jeg blir litt allergisk mot at folk som er 44 omtaler seg som "unormale" noe jeg leste av TS innlegg, selv om det sikkert ikke var intensjonen.

Der jeg var å så etter kjolen var det de obligatoriske 2 kjolene i størrelser over 38. Ikke rart man føler seg unormal da. Venninnen min som bruker str 34 hadde da femti kjoler mer en meg å benytte. Man kan bli svett av mindre.

Man er ikke unormal i str 44, men man kan fort føle seg sånn når man prøver å presse på seg altfor små klær i kampen om å finne noe pent ;)

Gjest KateW
Skrevet

Og det provoserer meg langt inn i sjela! Ei kvinne i str 44 er jo flott og nettopp kvinne... Hm...

TS, nå vet jeg ikke hva slags fason du har, men er den timeglass så kan det være veldig fint med kjoler som framhever dette, ref linkene mine over. Eller er du mer "maskulin" i fasongen, kan drakter være strålende.

Skrevet

Flere produsenter har bilder av ekte bruder i kjolene sine, og de er like flotte på bruder i str 36 og 44! Alt avhenger av fasongen din, og hva du trives i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...