Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 jeg trenger ikke å bli full før jeg glemmer noe til dagen etter. det har skjedd etter bare to øl, og uten at jeg har blitt full. det skjer selvfølgelig i større grad hvis jeg blir dritings. er det noen som vet hva disse blackoutene kommer av? og hva man kan gjøre for å forebygge de? jeg vet at man kan slutte å drikke, det er ikke det jeg spør om....
Gjest SmallTalk Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Går du på noen reseptbelagte medikamenter som kan endre virkning ved inntak av alkohol?
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Går du på noen reseptbelagte medikamenter som kan endre virkning ved inntak av alkohol? nope. frisk som en fisk. men det var forresten ikke sånn før. har kommet de sista åra.
Gjest Gjest_Ling_* Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 sånn har jeg det også! og det samme med fyllesjuke... skal ingen ting til lengre. var ikke sånn før heller.
kristian82 Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 jeg trenger ikke å bli full før jeg glemmer noe til dagen etter. det har skjedd etter bare to øl, og uten at jeg har blitt full. det skjer selvfølgelig i større grad hvis jeg blir dritings. er det noen som vet hva disse blackoutene kommer av? og hva man kan gjøre for å forebygge de? jeg vet at man kan slutte å drikke, det er ikke det jeg spør om.... Hørtes skremmende ut. Jeg trodde man måtte drikke seg overstadig beruset for å få blackout. Sjekk denne linken: http://www.lommelegen.no/328135/alkohol-og-blackout
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå