Isabelle3 Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hver dag går jeg rundt med en "ballong" av en mage. Har en relativ flat mage i utgangspunktet, men så fort jeg blåser den opp ser det ut som at jeg er gravid i 5 mnd. Magen føles konstant "full" og tung, og selv om jeg ikke har spist kan jeg blåse den opp så den blir stor, og den føles "gjærende". Vanligvis når jeg våkner om morgenen er magen flat, men nå i det siste når jeg våkner føles magen fortsatt veldig tung, gjærende og "mett". Dette er forferdelig ubehagelig. Har alltid har problemer med oppblåst mage/mye gass, men nå er det akkurat som om magen "gjærer" hele tiden og "hevelsen" ikke går ned uansett om jeg har spist/ikke spist. Flere som har samme problem? Råd tips tas imot med stor takk!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Hver dag går jeg rundt med en "ballong" av en mage. Har en relativ flat mage i utgangspunktet, men så fort jeg blåser den opp ser det ut som at jeg er gravid i 5 mnd. Magen føles konstant "full" og tung, og selv om jeg ikke har spist kan jeg blåse den opp så den blir stor, og den føles "gjærende". Vanligvis når jeg våkner om morgenen er magen flat, men nå i det siste når jeg våkner føles magen fortsatt veldig tung, gjærende og "mett". Dette er forferdelig ubehagelig. Har alltid har problemer med oppblåst mage/mye gass, men nå er det akkurat som om magen "gjærer" hele tiden og "hevelsen" ikke går ned uansett om jeg har spist/ikke spist. Flere som har samme problem? Råd tips tas imot med stor takk! Mitt råd er å drikke aloe vera juice/gel hver morgen og kveld. På den måten får du renset kroppen innvendig, renser tarmer/slimhinner etc, normaliserer kroppen og magen. Jeg har selv erfart dette, og aloe vera gel fra forever living er mine faste drinker. Utrolig bra, og har 3 mnd garanti hvor du får pengene tilbake hvis du ikke er fornøyd!! Viktig å prøve disse 3 mnd for å se om du er fornøyd med effekten. Lykke til!
Gjest MooCow Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Mange reagerer saann paa melk og hvete saa det kan vaere verdt aa kutte ned paa.
Gjest D-shol Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 (endret) Har en relativ flat mage i utgangspunktet, men så fort jeg blåser den opp ser det ut som at jeg er gravid i 5 mnd. Magen føles konstant "full" og tung, og selv om jeg ikke har spist kan jeg blåse den opp så den blir stor, og den føles "gjærende". Dette er forferdelig ubehagelig. Har alltid har problemer med oppblåst mage/mye gass 1) La være å blåse opp magen. Skjønte egentlig ikke helt hvorfor det er et problem, alle får stor mage om de presser den ut. 2) Kutt ut hvete! Endret 21. juni 2009 av D-shol
kristian82 Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Hver dag går jeg rundt med en "ballong" av en mage. Har en relativ flat mage i utgangspunktet, men så fort jeg blåser den opp ser det ut som at jeg er gravid i 5 mnd. Magen føles konstant "full" og tung, og selv om jeg ikke har spist kan jeg blåse den opp så den blir stor, og den føles "gjærende". Vanligvis når jeg våkner om morgenen er magen flat, men nå i det siste når jeg våkner føles magen fortsatt veldig tung, gjærende og "mett". Dette er forferdelig ubehagelig. Har alltid har problemer med oppblåst mage/mye gass, men nå er det akkurat som om magen "gjærer" hele tiden og "hevelsen" ikke går ned uansett om jeg har spist/ikke spist. Flere som har samme problem? Råd tips tas imot med stor takk! Biola fra Tine, kan ha en god og stabiliserende effekt på magen. Noe spesielt du spiser mye av da? Spiser man f.eks. mye Jogurt eller drikker kaffe på tom mage, så er det noen som får "gjær" mage.
Isabelle3 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2009 Biola fra Tine, kan ha en god og stabiliserende effekt på magen. Noe spesielt du spiser mye av da? Spiser man f.eks. mye Jogurt eller drikker kaffe på tom mage, så er det noen som får "gjær" mage. Spiser omtrent aldri melkeprodukter.. Har en relativt normalt kosthold. Har den siste tiden blitt veldig "gjærete", dvs, akkurat som magen aldri roer seg/synker helt ned til uansett hvilken tid på døgnet. Skjønner ikke helt hva det kan komme av.... Tenker litt om det kan være "irritert tarm".... ser noen symtomper på det...
Gjest D-shol Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 Spiser omtrent aldri melkeprodukter.. Har en relativt normalt kosthold. Har den siste tiden blitt veldig "gjærete", dvs, akkurat som magen aldri roer seg/synker helt ned til uansett hvilken tid på døgnet. Skjønner ikke helt hva det kan komme av.... Tenker litt om det kan være "irritert tarm".... ser noen symtomper på det... Da kan faktisk mangel på de rette bakteriene være problemet. Med mindre du ikke tåler melkeprodukter kan f.eks. biola være en god idé, slik at du får bl.a. melkesyrebakterier. Idoform kan hjelpe hvis du ikke kan spise melkeprodukter.
Isabelle3 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2009 Da kan faktisk mangel på de rette bakteriene være problemet. Med mindre du ikke tåler melkeprodukter kan f.eks. biola være en god idé, slik at du får bl.a. melkesyrebakterier. Idoform kan hjelpe hvis du ikke kan spise melkeprodukter. ok... skal prøve Biola en stund... Må vel og innrømme at jeg drikker en del Pepsi Max, så mulig kullsyren har en del av skylden.... Men det er nå i det siste at magen har blitt veldig "gjærete" ...
Gjest D-shol Skrevet 22. juni 2009 #9 Skrevet 22. juni 2009 ok... skal prøve Biola en stund... Må vel og innrømme at jeg drikker en del Pepsi Max, så mulig kullsyren har en del av skylden.... Men det er nå i det siste at magen har blitt veldig "gjærete" ... Kanskje ikke kullsyren, men søtningsstoffene. Jeg blir kjempedårlig av lettbrus.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #10 Skrevet 22. juni 2009 Lettbrus er døden for magen min, så du burde definitivt prøve å kutte ut det og se om du blir bedre.
helledussen Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 Kanskje ikke kullsyren, men søtningsstoffene. Jeg blir kjempedårlig av lettbrus. Jeg også så jeg har redusert minimalt bruken av lettbrus, tyggegummi uten sukker osv. Skal jeg først drikke brus drikker jeg den med sukker. Vet om flere som har fått mageproblemer av f.eks Pepsi Max så kanskje det kan være lurt å holde deg unna det en stund og se om det blir noen bedring.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 Du kan burd også søke opp Candidakuren, den er hard men absolutt verdt det hvis det er det du lider av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå