Pusill Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Kan noen som har eller er i overgangsalderen fortelle meg om hvordan det oppleves og hva som skjer.Når det startet og hvor lenge varer det.Og hva symptomene er.De typiske altså. Trior kanskje jeg er i starten på det.Kan man finne ut det helt sikkert hos en lege og hva kan gjøres for å lindre/bli kvitt plagene?
kinkeline Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Dra til gynekologen, der tar de tester. Mamma var der forrige uke og hun fikk piller som hun må ta i 5 år. Noen av symptomene og mest vanlig tror jeg er vel hetetokter og lite energi.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Ingen??? Det kom brått på meg, vil jeg si. Begynte å svette noe enormt plutselig en dag i stuen. Det varte noen mnd. (3) så gik det ca 4 mnd og jeg fikk nattesvette,og dårlig søvnkvalitet. jeg var søkkvåt, flere ganger om natten var jeg våken. Jeg ble irritert,lei meg, deppa. Så kunne det ta noen pauser innimellom. Vinter og vår er verst. La på meg..... Aktivitet i form av eteller annen trening der du får brukt kroppen, reduserer svetteplagene Faktisk så kan noen ha dette i ti år...har jeg lest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå