Gå til innhold

Oh, inverted world

Fandenivoldsk

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Hei Fnisu :klemmer: Det var trist å lese på det andre forumet at det var blitt slutt mellom dere. Men det positive er jo at du har opprettet en dagbok, så her følger jeg med fremover.

Håper det gikk bra i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten har jeg nå åpnet bloggen min igjen, den ligger på http://www.sorebellious.wordpress.com :)

Nå skal jeg bruke 20 min til å repetere litt til historieprøve imorgen, har vært flink idag og lest og skrevet notater! Så dette går vel bra. 2100 begynner Miss Undercover, elsker den filmen :fnise: feel-good time!

Håper alle har en flott søndag!

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Så bra at du hadde det gøy på lørdag :D det liker man!! *inn og titte på bloggen din*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Hei Fnisu! Måtte jo stikke innom her siden du har vært og skrevet hos meg. :)

Uff, høres ut som om du har hatt det veldig tøft i det siste, håper det går bedre nå. :troest:

Kjærlighetssorg er helt forferdelig, men jeg skal love deg at det blir bedre selv om det kanskje ikke føles sånn akkurat nå. Det tok meg godt over et år å komme over eksen min. I begynnelsen var det grusomt hele tiden, så var det bedre i perioder, før det ble verre igjen. Gikk veldig opp og ned. Var helt sikker på at han var den eneste for meg, og trodde aldri jeg kom til å bli forelsket i noen andre.

Men to år senere fridde verdens herligste gutt til meg i Paris :rødme: (ja det var veldig tidlig i forholdet, men vi er da fortsatt sammen og har det veldig fint). Og nå planlegger vi å få barn sammen. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli lykkelig igjen den gangen eksen dumpa meg. Bare vent, det ordner seg alltid! Ta tiden til hjelp, og pass godt på deg selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tinio! Takk for fine ord :klem:

Det går opp og ned med meg, men hey, jeg har jo ikke dødd ennå. :fnise: Jeg har det helt ålreit, men merker at jeg har langt igjen. Kan fremdeles ikke se for meg selv gjøre så mye som å ta på en annen mann, hehe. Men sånn skal det vel være :) Jeg holder ut, hører på Christina Aguilera - Fighter og later som om jeg er en STRONG WOMAN :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...