Gå til innhold

Oh, inverted world


Fandenivoldsk

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gnom - Trøst

(

)

Kom ut av skyggen min venn

og la meg sjå deg i dagslys

eg vett ikkje kva du bærer på

men mørket er ikkje bra for deg

La meg få sjå på pupillane dine

om di er djupe og mørke som di var i går

Du må sleppa inni litt lys nå

la dagen få sleppa til

Du må... slutta å stanga nå

veggen vil ikkje flytta på seg

han står like støtt som før

det er nok best å gå utenom

Du vett du må ikkje tru alt du hører

det er mykje usant som blir sagt

bare øversjå di

ikkje la di dra deg ner

Om knenå og skuldrene verker

så ta av deg det du bærer på

ingen grunn til at du ska bera

heile kloden heilt aleina

Alt skal bli bra igjen, alt skal bli bra

Sjølv om ingenting blir som det var

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist sang.. :(

Jeg huske den tomme følelsen veldig godt fra når jeg hadde blitt dumpet. Jeg merket ikke om jeg var sulten eller tørst, kroppen og hodet var bare helt borte.. sånn som når en fot "sovner", føltes det ut med hele meg.

Jeg har egentlig ikke så mye klokt å si.. nesten alle går igjennom dette en eller flere ganger i livet. Det er helt jævlig men du kommer over det! Plutselig en dag våknet jeg og kjente at det ikke gjorde like vondt lenger. Plutselig tenkte jeg ikke like mye på ham, og jeg tok meg selv i å ha det bra igjen. Jeg trodde jeg aldri kom til å få en like pen, snill, sjarmerende og fantastisk gutt som han. Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er hundre prosent over han, og jeg har det utrolig bra nå.

:klem:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å være sint enn å være trist, så den forstår jeg godt :)

Jeg er bare 20, så da er vi ca like gammel. Men kjærlighetssorg er jo vondt uansett alder.. vi kan i hvertfall trøste oss med at det ikke var noen barn, hus og dyr ogsånn med i bildet :fnise:

Bra det går bedre i dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg er glad for at vi ikke bodde sammen eller noe sånt. Da tror jeg jeg hadde tilta helt :fnise:

Ja, føles faktisk bedre nå! Men venter bare på neste utbrudd XD men det får jeg ta som det kommer. Sitter og fordyper meg i matteinnleveringen nå, gir meg iallefall annet å tenke på og rive meg i håret over! Potenser og det binære tallsystemet kan være ganske OK iblandt, har jeg funnet ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Har det på akkurat samme måte selv nå. Ble slutt i går, og vi hadde vært sammen i nesten 2 år. Akkurat nå skifter jeg humør støtt og stadig, fra å hylgrine i det ene øyeblikket, til å være sint og bitter i det neste, til å klare å le litt i det neste igjen. Virker veldig fjernt at all sorgen og smerten kommer til å gå over, hører folk si det, men klarer liksom ikke helt å tro på det, selv om jeg egentlig vet det er sant. Min eks (jeez det er rart å skrive det) har også vært veldig god mot meg, prøvd å trøste meg og sånn, selv om det egentlig kanskje ikke er det lureste... hehe.

Men. Vi holder ut, gjør vi ikke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Uff, trist å høre at det er slutt. Håper det går bra :-) Ja, vi må jo nesten bare holde ut, hehe.

Er på'n igjen her nå, venter nok en søvnløs natt. Jeg er kjempesliten, men ikke det spøtt trøtt. (haha) natt til igår sovnet jeg klokken fem, våknet halv åtte, bestemte meg for å ikke dra på skolen (feber) og sov fra åtte til ni. Etter det har jeg vært våken.. har knapt sovet de siste 6 dagene, så gir omtrent opp.

Har vært en relativt rolig kveld, har tilogmed greid å le litt, men nå ligger jeg og ser på Bambi og griner. XD er litt godt å få det ut og, og hva hjelper vel bedre enn scenen etter Bambi's mor blir skutt og han leter etter henne i skogen? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den!

at man klarer å le litt innimellom er jo et godt tegn da :) få litt avbrekk fra all griningen og det der :) selv om det er sant, det er godt å få det ut :) åh, bambi er det lenge siden jeg har sett! Men husker den scenen godt, såå trist... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Skulle bare titte innom og gi deg en klem! Håper du får sove igjen snart, det må virkelig ta på kroppen når den ikke får hvile. Ta vare på deg selv, bruk denne tiden til å tenke på deg, for det viktigste er at du har det bra!

You and I know

How the heartaches come and they go and the scars they're leaving

You'll be dancing once again and the pain will end..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den!

at man klarer å le litt innimellom er jo et godt tegn da :) få litt avbrekk fra all griningen og det der :) selv om det er sant, det er godt å få det ut :) åh, bambi er det lenge siden jeg har sett! Men husker den scenen godt, såå trist... hehe

jepp, godt å få det ut :) jeg er litt merkelig når jeg griner, jeg bare bryter ut i gråt og sier plutselig til meg selv "okei, ikke grin, IKKE grin" så enten fortsetter jeg eller bare holder opp helt brått. :ler:

Ja, den scenen er så utrolig trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Skulle bare titte innom og gi deg en klem! Håper du får sove igjen snart, det må virkelig ta på kroppen når den ikke får hvile. Ta vare på deg selv, bruk denne tiden til å tenke på deg, for det viktigste er at du har det bra!

You and I know

How the heartaches come and they go and the scars they're leaving

You'll be dancing once again and the pain will end..

:klemmer:

Hei! Tusen takk :hug:

Inatt var HELT håpløs, skjønner ikke hva som feiler.. lå først fra ca 2330 til litt på 2, da satte jeg på Bambi. Da den var ferdig, var jeg ikke noe trøttere, men SKULLE prøve å sove.. jada. Ble liggende lys våken til 4, og tenkte "Jaja, jeg må ikke opp før ni, jeg kan liksågodt se en film til og se om det hjelper". Rakk å se hele Ringeren i Notre Dame (Jeg elsker Disneyfilmer, ok :ler: ) uten at det hjalp heller. Lå våken til over 8 om morgenen.. Kjente at kroppen var kjempesliten, men klarte rett og slett ikke å sove. Var kvalm, svimmel og hadde i tillegg feber (syk) så bestemte meg for å ikke dra på skolen før litt senere. Sov ca en og en halv time, og fikk iallefall med meg de to siste timene på skolen (1350 - 1520) huff.. dårlig samvittighet ja. Inatt MÅ jeg sove!!! 8-timers dag imorgen, med prøver i Matte og Markedsføring..

Går greit idag, er helt.. chill i kroppen og hodet. Kan jo ha noe med søvnmangelen å gjøre :ler: men iallefall, jeg depper ikke!! Ser Pocahontas nå, Disneyfilmer hjelper visst på humøret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ANYGAY, prøver å lese litt til matteprøven nå. Vanskelig, har ikke hatt matte på to år, og for noen uker siden da vi hadde kartlegginsprøve, klarte jeg ikke engang å huske hvordan man DELER. :sur: (kom på det etterpå, såklart :klaske: ) det vi har om nå, er det binære og oktale tallsystemet, å gjøre potenser om til tall, og sånn.. x og y og sånn. Hehe. Jeg VIL skjønne det, men det er akkurat som om hjernen min ikke KLARER å fatte noe som helst. Pappa hjalp meg en del i helga, han er en sånn type som leser noe, også skjønner han det. :ler: han sa han skulle kjøpe samme mattebok som vi bruker på skolen, og lese en del på egen hånd, så han kan hjelpe meg når jeg er hjemme :hjertesmil:

Har liksom aldri slitt noe verre på skolen (de middelmådige karakterene de siste årene har vært et resultat av sykdom og rævva helse), men matten.. tror jeg datt av i niende klasse, ca. Noe er greit, men når stykker som (2,5 x 10 i fjerde) x (3 x 10 i tolvte) og lignende dukker opp, blir jeg litt.. eh. Hehe. Ikke minst alle disse xene, yene, parantesene, brøkstrekene, potensene.. vi er ikke så gode venner! Får bare holde ut :ler: hørte om en Påbygginsklasse i fjor der alle elevene strøk på matteeksamen. ALLE. Lite lysten på å ta opp matte igjen neste år, så dette måå gå! Det kjipe er at vi er 30 elever, og EN lærer.. er jo håpløst, han har jo ikke sjangs å rekke å hjelpe alle i timene.

Endret av Fnisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete, nå depper jeg igjen. Instant savn :(

HERREGUD HVOR LENGE SKAL DETTE PÅGÅ JEG BLIR GAL. JEG TAKLER IKKE DETTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjorde det da, ja :P vet ikke helt når jeg sovna, men var rimelig dau imorges. Begynner å bli vant til det :P kom meg på skolen iallefall!

Har også hentet resept på nye medisiner. Både sovemedisin og Cipralex. Tar så mye rart nå at mamma må holde kontrollen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:

Drikk med måte så du ikke sier/gjør ting du angrer på da, den brant jeg meg litt på.. vis at du kan ha det morsomt uten han! :)

Kos deg ute :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...