Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Skal lage boller i dag, og tenkte jeg kunne lage skoleboller, men jeg har ikke ferdiglaget vaniljekrem. Husker at jeg prøvde å lage kremen selv med egg, melk og vaniljesukker (tror jeg), men den "stivnet" ikke, og fløt bare utover. Så den jeg oppskriften jeg fikk funket ikke så bra. Noen som kanskje har en oppskrift til meg på en slik krem jeg kan ha oppå som funker?
Gjest MooCow Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Det enkleste er vel aa lage krem av vaniljesaus paa pose. Det staar vanligvis paa pakken hvordan. Eller du kan proeve denne oppskriften.
Gjest SmallTalk Skrevet 22. juni 2009 #3 Skrevet 22. juni 2009 Freia's vaniljesaus til koking er genial! Smaker mye bedre enn de ferdiglagde, tar kort tid å lage og smaker kjempe godt! Oppskriften på vaniljekrem står bakpå posen.
Gjest GodsChild utlogget Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Jeg bruker en oppskrift som ligner veldig paa denne. Veldig god og kjempeenkelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå