Gjest trude.lutt Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Hallo! Skal ha gjester til helgen, og leter etter gode nettsider. Vet om matprat.no, men der er det bare kjøtt.....Skal servere fisk og trenger noen gode oppskrifter! Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Jeg bruker allrecipes.com og epicurious.com spesielt mye, men finnes jo tusenvis av sider der ute
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 Google. Søk på oppskrifter + fisk. f eks. Jeg vet at både melk, korn, kjøtt (matprat), og sikkert også fisk har sine sider laget av opplysningskontorene for den type mat. Der er det mye oppskrifter og info rundt den råvaren. Kan finne mye spennende der. Og man finner jo fort også blogger med ideer til fiskeretter om man søker slik. Jeg har også brukt art of taste mye, men den ligger nå under www.klikk.no, under mat.
frøkna Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 aperitif.no matoppskrift.no mat.no varden.no Lykke til!
Veronica88 Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Søkte etter slike linker istad, og jeg søkte på "opplysningskontoret for", da får man opp matprat (som er for kjøtt), frukt, brød og korn, melk, og en ting til tror jeg.. Mulig du finner noe der? TROR det er en slik side for fisk også, kan det være godfisk.no som allerede er linket til? Man finner ihvertfall masse spennende på disse opplysningssidene både fakta og oppskrifter.
Gjest Tor Erik Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 (endret) Mange gode sider her, og her er et par til: Frukt.no er grønnsakenes svar på matprat.no frukt også selvsagt. Norske www.aperitif.no/ er en som ikke er nevnt. Selv liker jeg godt bigoven.com og salshfood.com (chow.com er også bra) Tor Erik Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Endret 19. juli 2009 av Bond
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. juli 2009 #9 Skrevet 20. juli 2009 Egg.no - Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt
Gjest Bond Skrevet 20. juli 2009 #10 Skrevet 20. juli 2009 Spørsmål om moderering er delt ut til Ris&Ros, her. Bond, mod
Gjest 2 Skrevet 20. juli 2009 #11 Skrevet 20. juli 2009 Her er enda en: http://www.klikk.no/artoftaste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå