Gjest LilleLady Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 BIOTHERM BAUME CORPS NUTRITION INTENSE Noen som vet om denne inneholder mineralolje eller andre "uheldige" ingredienser? Det er den oransje flaska med fersken-lukt som det har vært skrevet en del om her tidligere.
Gjest LilleLady Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Nå er jeg litt forvirret.. Lurer på om jeg tenker på den som heter L´energie? Jeg finner ikke helt ut av det. Men jeg tenker altså på den med oransje flaske som lukter fersken. Er det to som er nesten like, mon tro?
Solstorm Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Ja det er to ulike som har ganske lik flaske! Den ene heter "Eau d'energie" crème corps parfumee sublimatrice" og den inneholder mineralolje (det står petrolatum i innholdsfortegnelsen). Denne lukter ikke fersken, men sitrus/friskt! (lukter som bodysprayen Eau d'energie). Den andre oransje flasken er den med fersken/aprikoslukt mener jeg. Jeg vet dessverre ikke om den inneholder mineraloljer.
Gjest TS Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Tusen takk! Da skjønner jeg litt mer! Får prøve å finne ut om den andre inneholder mineralolje da. Kanskje spørre på en butikk om jeg får se på innholdsfortegnelsen. Eller er det noen andre som vet?
Hilde Christina Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Jepp, det gjør den. Brukte den før jeg ble obs på slikt og den har mineralolje på ingredienslisten sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå