Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #61 Skrevet 31. juli 2003 Hvem vet - en gang fikk jeg en mail fra en fyr som var fortvilet fordi kjæresten hans brukte hele dagen på å dikte opp historier på et kvinneforum (han nevnte ingen navn) samt shoppe luksusartikler, slik at han måtte jobbe tredoble nattskift på Ringnes Godt forsøk men....nei. Minnie
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #63 Skrevet 31. juli 2003 Dette var gøy! Takk for at dere gjør jobben min levelig!
Sandman Skrevet 31. juli 2003 #64 Skrevet 31. juli 2003 Hvem vet - en gang fikk jeg en mail fra en fyr som var fortvilet fordi kjæresten hans brukte hele dagen på å dikte opp historier på et kvinneforum (han nevnte ingen navn) samt shoppe luksusartikler, slik at han måtte jobbe tredoble nattskift på Ringnes Her klarte jeg ikke annet enn å slippe latterdøren på vidt gap...
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #65 Skrevet 31. juli 2003 Embla, det var meg :cry: Det var det jeg trodde!! Minnie og alle dere andre som pluttselig ble redde nå: Faren er over, mysteriet er oppklart!
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #69 Skrevet 31. juli 2003 . Ville bare bruke "black mail" metoden' date=' men det gikk ikke :blunke:[/quote']Prøv "black male" metoden, så skal du se det går... Men dét hører vel hjemme på et annet forum...
ivanka Skrevet 31. juli 2003 #71 Skrevet 31. juli 2003 as propos: jeg vet med sikkerhet at min ex sender minnie epost med bilder av kjønnsorganet sitt i hytt og vær. og spørsmål om hårfjerning. han er veldig opptatt av hårfjerning.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #72 Skrevet 31. juli 2003 Etter hva du har skrevet om din ex Ivanka så tviler jeg ikke. Minnie
ivanka Skrevet 31. juli 2003 #73 Skrevet 31. juli 2003 jupp. han er nymfoman. det er de bildene du til stadighet får av den lilla mega-penisen, vet du.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #74 Skrevet 31. juli 2003 Ah- den ja skjønner godt at du slo opp. Minnie
ivanka Skrevet 31. juli 2003 #75 Skrevet 31. juli 2003 skulle aldri latt ham arve den gamle scanneren.
Gjest Candyfloss Skrevet 1. august 2003 #76 Skrevet 1. august 2003 Får ikke PM så særlig ofte nei... Jeg tør ikke sende selv heller :oops:
Gjest Zalomine Skrevet 1. august 2003 #77 Skrevet 1. august 2003 Det ser ut som om vi alle "får få, synes det er kjempekjekt å få, men ikke tør sende så mange". Kanskje vi burde ta dette til etterretning, og sende flere?
Gjest Kira Skrevet 1. august 2003 #78 Skrevet 1. august 2003 Nei, nesten ingenting. Får nå noen, men går flere uker før jeg får neste osv. Men nå er ikke jeg så veeeldig flink med å sende selv heller. :oops:
MarianneE Skrevet 1. august 2003 #79 Skrevet 1. august 2003 :o ....og dette våset til Minnie tror altså noen på...??? ...sånn sannferdighetsmessig, gir jeg påstandene terningkast 1, omtrent i klasse med hennes "opplysning" om at en KG-bruker kontaktet henne i Vigelandsparken... ....man kjenner etterhvert lusa på gangen.... Vel.... jeg tror mer på julenissen, for og si det slik!
Cita Skrevet 1. august 2003 #80 Skrevet 1. august 2003 Skjerp deg, Sandy - jeg vet for eksempel at kjæresten min har sendt nakenbilde... Ellers er jeg bare delvis enig hva lusene angår; jeg skiller greit munkelus fra hverandre, men hodelusene mine er en stor grå masse... ...og hvor lang tid går det før denne tråden blir slettet nå..? Sandman og Trøffelhelten, dere er begge verdt en 6 på terningen hvis ikke 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå