veslepus Skrevet 30. juli 2003 #41 Skrevet 30. juli 2003 Har aldri fått PM - men så har jeg jo ikke vært her så lenge heller, da...
Barbie Skrevet 30. juli 2003 #42 Skrevet 30. juli 2003 Jeg får PM av og til,og da er det gjerne støtteerklæringer i forhold til en annen bruker. Har også fått PM ang medisinske spørsmål. Synes det er hyggelig med PM jeg..
Loolaa Skrevet 31. juli 2003 #43 Skrevet 31. juli 2003 Er ikke godt nok da? ! (når jeg så gjennom smilene tidligere stod den bare stille. Visste ikke at det var en liten danseløve!) loolaa
Dixie Skrevet 31. juli 2003 #44 Skrevet 31. juli 2003 Har fått noen få bare. Mest ang. konkrete spm.... Også sender jeg til Dorian da, for da sparer jeg penger (SMS koster vet du...) Men jeg har plass til fler da..... 8)
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #45 Skrevet 31. juli 2003 Vel, det er slik at jeg før hadde et passord som var lett å finne ut av, og dermed var personen inne i pm boksen min og slettet sine pm`en. kanskje like greit :o Det er jo et slags innbrudd det! Konfronter vedkommende og gjør Hege el Gry oppmerksom på det! Folk er dristige og frekke..
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #46 Skrevet 31. juli 2003 Jeg både sender og får sjeldent pm. Sender sjeldent uten at det er noe konkret jeg vil spørre om/rose. Men jeg syns det er superhyggelig å få pm! (Det virker som vi alle godt kan tenke oss fler...) Minnie: Det at mennene til kvinnelige KG brukere sender deg nakenbilder og uanstendige forslag.. Er det fordi de ikke er fornøyd med oss og syns du virker mye bedre eller (om du har noen formening om det)? Skriver de hvorfor de sender deg sånne forslag? Skriver de hvem de er mannen til, slik at du faktisk vet hvem av oss som bor sammen med uanstendige menn?
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #47 Skrevet 31. juli 2003 Det jeg har tenkt på er at må man ikke være registrert for å sende pm. Mener Minnie virkelig at det er en rekke menn til kgdamer som har registrert seg for å skrive til Minnie? da må de smuglese mye, det er ikke bare bare å fange opp personligheten til folk her inne ved første øyekast!
chimp Skrevet 31. juli 2003 #48 Skrevet 31. juli 2003 Ja, hvordan er d mulig å sende PM som uregistrert gjest??? Nettopp d å kunne sende og motta PM var/er jo markedsført som en av fordelene m å registrere seg.....???
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #49 Skrevet 31. juli 2003 Minnie: Er det fordi de ikke er fornøyd med oss og syns du virker mye bedre eller (om du har noen formening om det)? Det finnes jeg lite trolig iom. at de ikke vet hvordan jeg ser ut. Men mange spør om klær, stil og hårfjerning (hvordan å få sin kone/kjæreste til å bry seg mer om utseende) så det tyder vel på at de hvertfall har ett inntrykk av meg. Skriver de hvorfor de sender deg sånne forslag? Noen sier de er ensomme, andre vil ha tips om klær, hår & makeup, noen sier at de er så nyssgjerrige på hvem jeg er og noen er ute etter sex fordi de har lest at "min mann er så mye borte" og mener at jeg ikke får nok sex- de mailene er gjerne etterfulgt av ett nakenbilde hvor bare ansiktet er tatt vekk Mens andre vil bare si hei og noen er drittlei forlovedens bryllupshysteri og vil ha tips om hvordan man kan roe henne ned. Skriver de hvem de er mannen til, slik at du faktisk vet hvem av oss som bor sammen med uanstendige menn? Noen gjør det, de oppgir konas KG nick og noen forteller så mye om seg selv at jeg kjenner igjen KG brukere fra ting de selv har fortalt om sitt liv, sin mann mm. Det er ganske utrolig hvor tankeløse mange menn er. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #50 Skrevet 31. juli 2003 Det jeg har tenkt på er at må man ikke være registrert for å sende pm. Mener Minnie virkelig at det er en rekke menn til kgdamer som har registrert seg for å skrive til Minnie? da må de smuglese mye' date=' det er ikke bare bare å fange opp personligheten til folk her inne ved første øyekast![/quote'] De sender ikke PM, de sender e- post. Minnie
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #51 Skrevet 31. juli 2003 ja, ja. Jeg er så mye her inne at det ikke er tid for min mann!!
Mathias Skrevet 31. juli 2003 #53 Skrevet 31. juli 2003 Er en håndfull eller så jeg skriver litt pm med , og så detter det inn oen sp mål iblandt. Veldig kos det!
Sandman Skrevet 31. juli 2003 #54 Skrevet 31. juli 2003 :o ....og dette våset til Minnie tror altså noen på...??? ...sånn sannferdighetsmessig, gir jeg påstandene terningkast 1, omtrent i klasse med hennes "opplysning" om at en KG-bruker kontaktet henne i Vigelandsparken... ....man kjenner etterhvert lusa på gangen....
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #56 Skrevet 31. juli 2003 :o ....og dette våset til Minnie tror altså noen på...??? ...sånn sannferdighetsmessig, gir jeg påstandene terningkast 1, omtrent i klasse med hennes "opplysning" om at en KG-bruker kontaktet henne i Vigelandsparken... ....man kjenner etterhvert lusa på gangen.... Skjerp deg, Sandy - jeg vet for eksempel at kjæresten min har sendt nakenbilde... Ellers er jeg bare delvis enig hva lusene angår; jeg skiller greit munkelus fra hverandre, men hodelusene mine er en stor grå masse... ...og hvor lang tid går det før denne tråden blir slettet nå..?
Gjest care Skrevet 31. juli 2003 #57 Skrevet 31. juli 2003 Jeg tror ikke på dette våset om at menn til kvinnelige brukere her inne sender Minni pm. :-? Så til Embla: :o Det er jo et slags innbrudd det! Konfronter vedkommende og gjør Hege el Gry oppmerksom på det! Folk er dristige og frekke.. Vet du hva: egentlig så bryr jeg meg ikke. På tull en gang "truet" jeg med å vise en privat pm offentlig bare for å "bevise" noe jeg sa var sant. Men jeg hadde selvsagt ikke tenkt å vise denne pm. Ville bare bruke "black mail" metoden, men den gikk ikke Så hadde jeg et vanvittig lett passord, som var mitt kjæledyr og som jeg titt og ofte omtalte med navn her inne. Men skitt.....bryr meg ikke :blunke:
Sandman Skrevet 31. juli 2003 #58 Skrevet 31. juli 2003 Ojsann... nå fikk jeg jammen mange PM.... og alle var hyggelige, til og med....
Gjest Hege Skrevet 31. juli 2003 #59 Skrevet 31. juli 2003 :o Det er jo et slags innbrudd det! Konfronter vedkommende og gjør Hege el Gry oppmerksom på det! Folk er dristige og frekke.. Her er det desverre ikke mye vi kan gjøre. Brukerne er selv ansvarlig for å finne et sikkert passord. Lurt å bytte passord av og til. Ja' date=' hvordan er d mulig å sende PM som uregistrert gjest??? Nettopp d å kunne sende og motta PM var/er jo markedsført som en av fordelene m å registrere seg.....???[/quote'] Det stemmer. Man må være registrert bruker for å kunne lese og sende private meldinger. (PM)
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2003 #60 Skrevet 31. juli 2003 Ville bare bruke "black mail" metoden, men den gikk ikke : Tøft !! (synd det ikke gikk da) Hvem vet - en gang fikk jeg en mail fra en fyr som var fortvilet fordi kjæresten hans brukte hele dagen på å dikte opp historier på et kvinneforum (han nevnte ingen navn) samt shoppe luksusartikler, slik at han måtte jobbe tredoble nattskift på Ringnes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå