Gå til innhold

Får dere mye PM?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av og til detter det inn en melding.

Har fremdeles plass i innboksen min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh....

Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange PM'er jeg har fått..

Så populær er nemlig jeg.. :roll:

Skrevet

Jeg får en god del, mest hudpleiespørsmål som folk lurer på. Synes det er kjempehyggelig å kunne hjelpe :D

Jeg får også pm fra brukere som vil snakke stygt om andre, lokale som vil treffe meg og noen som jeg skriver "kosepm" med :D

Gjest dorian
Skrevet

care:

Det der var tvilsomt, og er dessuten ulovlig.

Skikkelig overgrep, spør du meg.

Godt ikke mere ble slettet.

Jeg hverken sender eller mottar noe særlig pm, og synes det er likså greit.

Tar opp alle mine problemer i plenum, jeg :ler:

dorian

Skrevet

Får ikke særlig mye PM, men så sender jeg svært sjelden noen selv også og det kan nok ha en god del å si. Bruker nok ofte dagbøkene til folk istedet for PM. De jeg har fått har det ikke vært noe negativt med...

Jennifer

Skrevet

Det dumper da inn en i ny og ne.. Men jeg kan ikke si at innboksen er overfylt akkurat... :ler:

Blir alltid like glad når den lille firkanten popper opp i venstre hjørnet...

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg blir alltid glad når det kommer en, akkurat som Skulsa, men det kommer kke så mange. De er koselige. Noen få er moderator-relatert, noen som ber om å få flytta feilplasserte innlegg stort sett, men ellers er det kjekke og koselige pm'er uansett.

Blir ikke så mange. Sikkert fordi jeg ikke sender på mange. Føler at jeg ikke vil "trenge meg på", men synes selv det er kjempekjekt å få, og da svarer jeg jo :)

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive at PM får jeg skjelden, men så poppet det inn 2 stk :D

Men det er ikke ofte :ler:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Det er veldig opp og ned. Det kommer litt an på mine innlegg og hva slags innlegg jeg har svart på.

Så har det hent at jeg har sendt en PM bare for å si: hyggelig å se at det er flere i fra den og den plassen. Det er ikke alltid jeg får svar da.

Det er veldig hyggelig å få PM.

Gjest dorian
Skrevet

Ja, det ER hyggelig å få PM :ler:

dorian - understreke viktig poeng

Skrevet

Får noen av og til, men ikke kjempemye nei.

Sender som regel PM med konkrete spørsmål sjøl og får ditto svar. Ikke så mye mer.

Ros for innlegg gir jeg ofte direkte på tråden for da kan flere enn den personen det gjelder se det - og det syns jeg er hyggelig.. :)

Suz :wink:

Skrevet

Her dukker det ikke opp mange pm :lol: , men så skriver jeg ikke så mange selv heller.Har fått noen og er like glad hver gang jeg ser den lille ruten. :P

Skrevet

Har fått PM av remyline! :D

(skulle hatt et ikon som danser en slags seiersdans...)

loolaa

Gjest Anonymous
Skrevet

Det blir endel grov kjeftbruk, ja - både fra ###### og #######, i tillegg til all den utrolige PM-sex'en som #### til stadighet utsetter meg for.

Ja, også alle som spør om klær og sminke - men dette har avtatt noe etter at en forveksling ble avklart...

:ler:

Skrevet

Nope.

Har ikke fått en eneste en, men så har jeg ikke sendt noen heller.

Hadde jo vært hyggelig med en da...... :lol: :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv har jeg fått noen, men de er mest knyttet til konkrete spørsmål til noe jeg har skrevet, eller at jeg har fått ros for innlegg  :oops:

:enig: Enig. Får engang i blandt, menn absolutt ikke daglig.

Fikk noen god jul hilsner før jul, og det var virkelig noe jeg satte pris på!! :D

PS: Send meg gjerne PM!!

Skrevet
Har fått PM av remyline! :D

(skulle hatt et ikon som danser en slags seiersdans...)

Er ikke :hoppe: godt nok da?

Skrevet
Ja, det ER hyggelig å få PM :ler:

dorian - understreke viktig poeng

:ler:

*blir med dorian og understreker viktig poeng* :lol:

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...