Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Sittter her på kjøkkenet og venter på min kjære som hadde utdrikkingslag i går. Forloveren hans ringte i natt og ga beskjed om at han var kommet i fyllearresten Ikke akkurat så veldig morsomt, hvorfor må enkelte mannfolk drikke seg så kanon, og begynne å bråke på byen???
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #2 Skrevet 21. juni 2009 Sittter her på kjøkkenet og venter på min kjære som hadde utdrikkingslag i går. Forloveren hans ringte i natt og ga beskjed om at han var kommet i fyllearresten Ikke akkurat så veldig morsomt, hvorfor må enkelte mannfolk drikke seg så kanon, og begynne å bråke på byen??? Uff det er sikkert uhøflig av meg å le, så unnskyld. Jeg forstår at det ikke kan være særlig morsomt for deg, så du skal få en stor klem! Du får møte han gubben din i døra med kjevle når han kommer tuslende hjem!
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Dette blir en god historie til senere, dere kommer til å le av det.
Sunshine Skrevet 22. juni 2009 #4 Skrevet 22. juni 2009 Hvordan har det gått? Jeg regner med at han har kommet hjem nå?
^^Belle^^ Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Huff og huff. Min kjære kom hjem fra utdrikningslag med halve ansiktet oppskrapt han. Da så jeg for meg sminke, brunkrem og photoshopmanipulering på bryllupsbildene våre. Så ja, jeg vet akkurat hva du mener om mannfolk og alkohol. Håper at alt er fint nå?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #7 Skrevet 24. juni 2009 Hvordan gikk det? Joda, han kom hjem-lettere blek om nebbet Værste natten han hadde hatt, stakkar. En kompis fra utdrikkingslaget var rimelig bedugget, og havnet i noe bråk med en dørvakt. Min kjære skulle da megle mellom disse, noe som gikk dårlig-uten advarsel ble han tatt med av politiet. Ja, ja - godt det ikke var værre.
lilleGrethe Skrevet 24. juni 2009 #8 Skrevet 24. juni 2009 Det var godt å høre, er jo ikke greit å sitte hjemme å bekymre seg! Jeg tror nesten jeg vil sørge for å dra et annet sted når forloveden skal drikkes ut.. Jentekveld eller noe sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå