Gå til innhold

venter på min kjære

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Sittter her på kjøkkenet og venter på min kjære som hadde utdrikkingslag i går.

Forloveren hans ringte i natt og ga beskjed om at han var kommet i fyllearresten :tristbla: Ikke akkurat så veldig morsomt, hvorfor må enkelte mannfolk drikke seg så kanon, og begynne å bråke på byen???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Sittter her på kjøkkenet og venter på min kjære som hadde utdrikkingslag i går.

Forloveren hans ringte i natt og ga beskjed om at han var kommet i fyllearresten :tristbla: Ikke akkurat så veldig morsomt, hvorfor må enkelte mannfolk drikke seg så kanon, og begynne å bråke på byen???

:hoho: Uff det er sikkert uhøflig av meg å le, så unnskyld.

Jeg forstår at det ikke kan være særlig morsomt for deg, så du skal få en stor klem! :klem:

Du får møte han gubben din i døra med kjevle når han kommer tuslende hjem! :jepp:

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Dette blir en god historie til senere, dere kommer til å le av det.

Skrevet

Hvordan har det gått? Jeg regner med at han har kommet hjem nå?

Skrevet

Huff og huff. :troest: Min kjære kom hjem fra utdrikningslag med halve ansiktet oppskrapt han. Da så jeg for meg sminke, brunkrem og photoshopmanipulering på bryllupsbildene våre. :fnise: Så ja, jeg vet akkurat hva du mener om mannfolk og alkohol. :riste:

Håper at alt er fint nå? :klem:

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan gikk det?

Joda, han kom hjem-lettere blek om nebbet :fnise: Værste natten han hadde hatt, stakkar.

En kompis fra utdrikkingslaget var rimelig bedugget, og havnet i noe bråk med en dørvakt. Min kjære skulle da megle mellom disse, noe som gikk dårlig-uten advarsel ble han tatt med av politiet.

Ja, ja - godt det ikke var værre. ;)

Skrevet

Det var godt å høre, er jo ikke greit å sitte hjemme å bekymre seg! Jeg tror nesten jeg vil sørge for å dra et annet sted når forloveden skal drikkes ut.. Jentekveld eller noe sånt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...