Gjest Nervøs mulig brud Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har så enormt lyst å fri til kjæresten min.... Vi har snakket om bryllup og har uttalt begge to at vi vil gifte oss med hverandre, men noe frieri ahr det ikke resultert i enda... Burde jeg smøre meg med all min kvinnelige tålmodighet og vente.. eller ta saken i egne hender?
Bahia Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Ta saken i egne hender Han syns sikkert det er utrolig moro at du gjør det Lykke til
LindaM Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Bare ikke han er av den typen som faktisk har lyst til å fri selv da.. Mange menn som ser det som sin spesielle oppgave. Å gå ned på kne, og fri til jenta si Dette har dere kanskje snakket om, så du vet sikkert hva han tenker om det. Synes bare det er viktig å la mannen fri dersom dette er et ønske. Sikkert like spesielt for de å fri, som for oss å bli fridd til Men hvis du vet at det ikke er viktig for han hvem som frir, og du har lyst, så kjør på!! Masse lykke til!
Minttu Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Jeg mener at mannen skal fri ;p Det er jo liksom det som er vanlig, og jeg er fast bestemt på at mannen skal fri Du skal så klart få lov til å fri, men om dere har snakka om det og begge vil så ser jeg ingen grunn til at han ikke skal fri. Kanskje han vil planlegge noe bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå