Gjest Yoshi utlogget Skrevet 19. juni 2009 #1 Del Skrevet 19. juni 2009 Vi var på bilferie i forrige uke med vår nye bil. Min mann ble skadet og begynte å blø litt i setet. Hva kan jeg bruke for å fjerne flekkene? Bilen er jo helt ny, så flekken irriterer meg. Setene er i stoff, grå farge. Hva er bra å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #2 Del Skrevet 19. juni 2009 Lever bilen til rens. For et sete koster det bare noen hundrelapper. Hvertfall her jeg bor, men mulig han er litt billig. Kjedelig å kødde det til for mye selv, kan bli skjoldete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 19. juni 2009 #3 Del Skrevet 19. juni 2009 Vanish - trodde det fjernet det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makin' it big Skrevet 22. juni 2009 #4 Del Skrevet 22. juni 2009 Oksegallesåpe Kjøpes på bl.a. Clas Ohlson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå