Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Hei. Jeg ble operert forje onsdagen altså 8 dager siden. Jeg er kjempe fornøyd og de passer perfekt til kroppen min :-) MEN de siste dagene føler jeg at inni den enne puppen så er detløst på en måte. Når jeg bøyer meg ned og puppene henger er det akkurat som om silikonen har for mye rom at den faller ned og det gjør så H.... vondt. Var på kontroll på tirsdagen for 2 dager siden og han sa at var helt fint. Det er akkurat som det skvulper inni den også, og det skal det jo ikke gjøre med slilkon?! Den andre er helt fin, kan ligge på den siden alt også :-) Noen som har erfarlig med dette?
charlott Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hvis legen sa det var fint, er det vel trolig vanskelig å motsi det. Med mindre du har blitt vesentlig dårligere de siste 2 dagene. 8 dager siden operasjonen er jo ganske tidlig, så jeg ville ikke vært for bekymret ennå. Du stilte vel de samme spørsmålene til legen? Hva svarte han? Charlotte Endret 19. juni 2009 av charlott
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hvis legen sa det var fint, er det vel trolig vanskelig å motsi det. Med mindre du har blitt vesentlig dårligere de siste 2 dagene. 8 dager siden operasjonen er jo ganske tidlig, så jeg ville ikke vært for bekymret ennå. Du stilte vel de samme spørsmålene til legen? Hva svarte han? Charlotte Hei igjen og takk for at du svarte :-) Jeg var på legevakten på fredagen, fikk noen tbl og tatt crp som var fin :-) Han også sa det var tidlig ennå nå så det var bare å ta det med ro. Enten er det betennelse (som det da ikke var) ellers så kunne silikonen ha sprekt, som er utrolig skjeldent nå for tiden. Så da er det bare å ta det rolig å nyte de fine sommerdagene :-)
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Hei igjen og takk for at du svarte :-) Jeg var på legevakten på fredagen, fikk noen tbl og tatt crp som var fin :-) Han også sa det var tidlig ennå nå så det var bare å ta det med ro. Enten er det betennelse (som det da ikke var) ellers så kunne silikonen ha sprekt, som er utrolig skjeldent nå for tiden. Så da er det bare å ta det rolig å nyte de fine sommerdagene :-) Det er jo flere typer opr, men hvis du har lagt inn mye så må jo kirurgen lage egene "lommer" for at han skal kunne få silikonen skikkelig på plass. Hvis legen på legevakten sa at det var en mulighet for at det var en sprekk i protesen, så er det rart han ikke undersøkte det når du var der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå