Gå til innhold

Gave til ansatte i barnehagen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Vår gutt begynner på skolen, og vi ønsker å kjøpe en personlig gave til de ansatte i barnehagen. Har i alle årene kjøpt gave som barna kan bruke, men siden dette er siste gangen vil vi kjøpe noe de voksne kan kose seg med.

Har dere noen gode tips på hva vi kan kjøpe? Noen som jobber i barnehage som har fått noe dere satte pris på? Pris 100 - 300 kr.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Noe fint til å henge på veggen kanskje? :)

Skrevet

jobber selv i barnehage og får ofte gaver når barn slutter... Det er jo kjempe koselig :)

Men jeg kan se for meg at de som har jobbet i barnehage i 40 år har fått en del ting og at kanskje det for dem ville vært like koselig med noe spisbart.. f.eks noen gode oster og litt kjeks, sjokolade, te i løsvekt/ kaffe...

Jeg har bare jobbet 2 år - og har fått 6 te kopper, og en del pynte ting..

Leste en gang tidligere i en lignende tråd at avdelingen hadde fått 6mnd abbonement på et "voksen"blad som de kunne lese i pausen... Det å er jo sikkert koselig

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

En uteblomst som kommer opp år etter år etter år....

Det er koselig det.. :-)

Har noen slike, og det er like koselig hver vår når de titter frem... Minnene strømmer på.. :-)

Skrevet

Jeg har i alle år satset på blomster, konfekt- et eller annet "forgjengelig", og så et kort fra barna ved siden av.

Skrevet

Helt enig med de andre som anbefaler gaver som kan spises. Hva med en god salatolje og en rimelig oppskriftsbok på salater? Ellers er te, servietter og stearinlys alltid en sikker vinner.

Skrevet

Gode forslag.

Her kommer ett til: bodylotion og dusjsåpe evnt i reisestørrelser (passer fint på denne tiden :) )

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk av en som skulle slutte et veldig koselig og personlig kort, og inni hadde de puttet i 2 kinobiletter som kunne brukes på hvilken som helst film. Var veldig hyggelig. De skrev på kortet at etter et år med mange barn, var det på tide med litt romantikk:) Det var akkurat det det ble:)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og har gjort det i mange år. Har aldri fått personlig gave av noen barn som har sluttet, men har fått gaver til avdelingen.

Hvis dere vil gi noe personlig til hver enkelt, er det flott. Men hva med å heller gi f.eks abonnement på et hyggelig blad som alle kan lese på pauserommet?

Fine lys, noe godt å spise, blomster, bilder, en god fagbok.

Personlige gaver kan jo være et søtt smykke, et skjerf, bilde, telysholder, vin, noe godt å spise, fine lys.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Vrir for tiden hodet selv for å finne på en oppmerksomhet til barnehagen. Mange gode ideer her!

Synes mat etc er en god ide, men så er det jo det at barnehagen er i ferd med å stenge for sommeren da...

Flere gode forslag?

Skrevet

Da eldstejenta sluttet i bhg ga vi fin konfekt (sånne håndplukkede i konfektforretning) til alle på avdelingen + et hyggelig kort til hver. I tillegg fikk to av de ansatte en flaske vin hver av oss foreldrene, fordi de hadde jobbet der alle årene jenta vår var der, og fordi de hadde vært mest involvert i barnet vårt.

Jeg liker å gi personlige gaver, men det er jo smak og behag. Det viktigste er jo å vise at man har satt pris på dem! :)

Skrevet

Ei på min jobb kjøpte av ei som syr, ei vinhøne med vin inni. Hvis de liker vin da :)

Gjest Gjest
Skrevet

Reagerer litt på forslag om å kjøpe vin. Det kan være ansatte som ikke drikker av ulike grunner, som f eks alkoholisme.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Jeg diktet et dikt om alle årene i barnehagen...hva de hadde lært og hva som hadde skjedd..sanger ..gode stunder osv :) Rammet det inn m fin bakgrunn. Det henger der den dag i dag..og jeg tror de likte det veldig godt..

Skrevet

Gavekort på en kafè/kaffebar, kinobilletter, noe pynt til pauserommet, ullsokker, "jobbfrukt abonnement", abonnement å blader.. Alt annet en kopper, sjokolade og vin! Det er så vanlig:) hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...