Gå til innhold

Erfaringer med senger fra Ikea


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har erfaring med at fjær/rammemadrassene fra IKEA blir nedligget med en grop i midten etter en stund. Ja, du har 10 års garanti på dem, men det å drasse en dobbel rammemadrass tilbake til Ikea for å få byttet den kan være en prøvelse...

Men jeg prøver nå for tiden ut de nye polyetermadrassene deres og er så langt fornøyd. Du trenger egentlig ikke overmadrass på disse da de er jevne og lune nok til å ligge rett på (selv bruker jeg den tynneste overmadrassen oppå 2 av de tykkeste).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikea sine madrasser har vel vunnet best i test flere ganger. Vi er fornøyde med våre, hatt de i 5-6 år (vendbar madrass).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anna_*

Det er stor forskjell på Ikea og dyrere merker, men jeg var fornøyd med min ikea rammemadrass de 5 årene jeg bodde på hybel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg prøver nå for tiden ut de nye polyetermadrassene deres og er så langt fornøyd. Du trenger egentlig ikke overmadrass på disse da de er jevne og lune nok til å ligge rett på (selv bruker jeg den tynneste overmadrassen oppå 2 av de tykkeste).

Var den madrass jeg ble anbefalt da jeg tok madrassguiden på Ikea sine sider. De finnes jo i alle prisklasser. Hva heter den du er fornøyd med så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kaja_*

Jeg har hatt Ikea-senger i alle år etter at jeg flyttet hjemmefra og har sovet kjempegodt. Ungene fikk seg også rammemadrasser fra Ikea da de vokste ut av barnesengene og de sover fremdeles i samme sengene.

Da jeg ble "rik" og skikkelig voksen valgte jeg å kjøpe ny seng og madrasser hos Madrassmesteren - en helt fantastisk seng og som en drøm å sove i. Men Ikea-madrassene er utrolig gode når man tenker på hvor billige de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sovet på Ikeamadrasser i tilsammen fem år nå og er veldig fornøyd. De holder formen godt og er behagelige som bare det, syns jeg. Jeg har spiralfjærmadrass med den nest tykkeste overmadrassen over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har to rammemadrasser fra Ikea, med den dyreste overmadrassen de har (husker ikke hva den heter) og er kjempefornøyde. Til den prisen er det etter min mening lite som kan måle seg, pluss at de har vunnet flere tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...