Gå til innhold

LPG endermologi - noen som har prøvd?


Suzy

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd dette?

LPG Endermologi

Vet det sikkert er en fånyttes sak, men det er tilbud på denne behandlingen hos en hudpleier her jeg bor nå.. Og om jeg kan få litt fart på cellulitter og flesk.. vel - da er det antagelig verdt det selv om det er dyrt.

Men vil gjerne høre om noen har forsøkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Er det virkelig ingen som har prøvd eller kjenner noen som har prøvd dette her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente_26
Er det noen her som har prøvd dette?

LPG Endermologi

Vet det sikkert er en fånyttes sak, men det er tilbud på denne behandlingen hos en hudpleier her jeg bor nå.. Og om jeg kan få litt fart på cellulitter og flesk.. vel - da er det antagelig verdt det selv om det er dyrt.

Men vil gjerne høre om noen har forsøkt!

Ja, jeg har proevd dette. Det hjelper til en viss grad, men cellullittene kommer tilbake igjen etterpaa... Etter min mening er det ikke verd pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har proevd dette. Det hjelper til en viss grad, men cellullittene kommer tilbake igjen etterpaa... Etter min mening er det ikke verd pengene!

Takk - det var verdifull informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Takk - det var verdifull informasjon :)

Jeg har ikke prøvd men har har kunder som har prøvd og de sier det samme -hjelper ikke. Men det flere sier hjelper er ultralyd med lymfedrenasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

center

[Jeg har forsøkt LPG og dere som ikke har fått resultater har hatt en meget dårlig terapeut. Du kan også ha tatt for få behandinger for å få sirkulasjonen i gang. Dette er det beste på markedet når det gjelder reduksjon av cellulitter. LPG er FDA-godkjent behanding og jeg kan love at det virker med riktig terapeut og med sirkulasjons- og lymfedrenering først.

Hilsen

Falle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...