Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Gjest Søtnoss
Skrevet

Hei, jeg en jente på 16 år som er veldig nysgjerrig på hvordan det er når jeg skal debutere. Jeg vet liksom ikke "hvordan" man gjør det, er ikke helt lost men forde, det er vel en del ting jeg ikke helt har fått med meg. Hadde vært fint med noen historier/råd om deres første gang, og litt veiledning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg en jente på 16 år som er veldig nysgjerrig på hvordan det er når jeg skal debutere. Jeg vet liksom ikke "hvordan" man gjør det, er ikke helt lost men forde, det er vel en del ting jeg ikke helt har fått med meg. Hadde vært fint med noen historier/råd om deres første gang, og litt veiledning.

Tilbyr privatundervisning tirsdager og fredager mellom kl.19.00 - 22.00. Bare å ta kontakt... :fnise: F#en as...lurer på om det er noe medisin mot sånne innfall av dårlig humor jeg... :roll:

Skrevet

Hei.

Det er jo helt naturlig å være nyskjerrig og føle seg litt usikker. Da jeg debuterte var det sammen med kjæresten min som jeg hadde vert sammen med en stund. Jeg var 14 år, litt tidlig. Men vi hadde som sagt vert sammen en stund. Vi hadde planlagt å gjøre det en gang da vi var edru. Vi prøvde også, men begge ble så nervøse at vi gav opp:P Men en kveld da vi hadde fått litt innabords så hadde vi sex. Det var en fin opplevelse og veldig spennende, begge to var jomfu. Og vi hadde hatt andre sexuelle erfaringer sammen før dette. Kjæresten min var veldig opptatt av at jeg ikke skulle gjøre noe jeg ikke var klar for. Det tror jeg er en veldig viktig del av det. At en føler seg trygg på at en kan si nei. selv om en er på god vei, hvis du sjønne;)

mitt beste tips må være at en gjør det når en føler seg klar og at begge to er sikre på at de gjør det fordi de er glad i hverandre og ikke bare for å få det gjort.

Det tekniske kommer av seg selv. Er viktig med god kommunikasjon. Hvis det er noe du føler du ikke er trygg på (runke, suge, sex generelt) kan det være en god ide å prate litt om det. Hvis noe går "galt". er det viktig å ha humor. Le av det å get back in the game:P

Men som sagt mener jeg at kjærlighet og trygghet er de to viktigste tingene, resten kommer av seg selv.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...