Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest stroppy
Skrevet

Er det noen som har vært på Caligo hotellet i Alanya,og kan fortelle hvordan det var.

Vi reiser det med Detur den 8.august.

Noen som kan svare på det,og er Kleopatra-stranden noe særlig bra/FIN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til hotellet, men byen Alanya er veldig fin! Jeg likte meg godt der. Fine strender med mange morsomme aktiviteter. Ikke glem å ta en guidet tur opp på borgen. Nyyydelig utsikt! Besøk også "Kisil Kule"(?), det runde tårnet. En "million" trapper oppover, men absolutt verdt det!

Gjest Gjesta
Skrevet

Har ikke vært på det hotellet..men jeg reiste med Detur og bodde nærme Kleopatrastranden. (det var vel 50m fra hotellet til stranden. hotellet vårt het cleo Mare)

Stranden var veldig overfull...man må veldig tidlig opp for å få bra plass på stranden, men det gjelder vel det fleste steder med strender...

Stranden er som sydenstrender...nyydelig! :D

Jeg likte meg i Tyrkia, selv om tyrkerne vi møtte var ufordragelige!...

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

har ikke vært på hotellet du lurer på, men reiste med detur tidligere i sommer.. vi lå ved den østre stranden, ikke kleopatra, den var steinete og gloheit(umulig å gå på den)!!! Så vi var helst ved bassenget!

Tykerne er sinnsykt innpåslitne, slitsomme rett og slett. var kjempelei dem etter en uke. liker meg nok bedre i spania ja!! men for all del, vi hadde det helt supert , og veeeldig varmt. ikke noe å klage på i det hele tatt.. men for alt i verden, IKKE kjøp parfyme i tyrkia.. bare humbugg til 10 kr :-? de blander til sitt eget mix og pakker det helt perfekt inn! luringer ja!!!

GOD TUR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...