Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Når dama ( jeg ) er 28 og fyren er 51 ( ikke sammen, bare fing good friends) er det ille? Er usannsynlig opphissende å ha sex med han, for det føles litt forbudt på en måte. Ville ikke vært sammen med han, hadde skjemtes om vi ble sett sammen offentlig, men herrrrrrrrrreguuuud så bra han er! Ser ut som en som ikke er en dag eldre enn 40, og kan komme flere ganger etter hverandre. Hva syns dere ppl?
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Når dama ( jeg ) er 28 og fyren er 51 ( ikke sammen, bare fing good friends) er det ille? Er usannsynlig opphissende å ha sex med han, for det føles litt forbudt på en måte. Ville ikke vært sammen med han, hadde skjemtes om vi ble sett sammen offentlig, men herrrrrrrrrreguuuud så bra han er! Ser ut som en som ikke er en dag eldre enn 40, og kan komme flere ganger etter hverandre. Hva syns dere ppl? Har du lyst har du lov..Kanskje? hehe
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Når dama ( jeg ) er 28 og fyren er 51 ( ikke sammen, bare fing good friends) er det ille? Er usannsynlig opphissende å ha sex med han, for det føles litt forbudt på en måte. Ville ikke vært sammen med han, hadde skjemtes om vi ble sett sammen offentlig, men herrrrrrrrrreguuuud så bra han er! Ser ut som en som ikke er en dag eldre enn 40, og kan komme flere ganger etter hverandre. Hva syns dere ppl? -Du er opptatt av alder og utseende. -Trenger noen å synes noe, dere er voksne begge to.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Takker for svar dere Er ikke det at jeg er så opptatt av aldersforskjell og utseende, men av jobbrelaterte grunner hadde det ikke vært så bra om vi ble sett sammen. Kristian82: ja vi er voksne begge to og jeg må si at han er den beste jeg har hatt noen gang. Han sender frekkere melding enn noen av mine jevnaldrende typer og sexen er himmelsk deilig. Tror det kan skyldes litt tanken på at det er rimelig stor aldersforskjell, men jeg slipper alle heminger løs og kjører på jeg :D En jeg kjenner sa at det var litt perverst siden det er en generasjon mellom oss but who cares ?
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Takker for svar dere Er ikke det at jeg er så opptatt av aldersforskjell og utseende, men av jobbrelaterte grunner hadde det ikke vært så bra om vi ble sett sammen. Kristian82: ja vi er voksne begge to og jeg må si at han er den beste jeg har hatt noen gang. Han sender frekkere melding enn noen av mine jevnaldrende typer og sexen er himmelsk deilig. Tror det kan skyldes litt tanken på at det er rimelig stor aldersforskjell, men jeg slipper alle heminger løs og kjører på jeg :D En jeg kjenner sa at det var litt perverst siden det er en generasjon mellom oss but who cares ? Perverst er det jo ikke da, er vel en ærlig sak det å tenne på eldre menn Kan ikke tenke meg jeg hadde hatt noe imot det om jeg var 51 og en på 28 var interessert hehe
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Virker ikke som han har noe i mot det nei :D vanligvis syns jeg at aldersforkjell på 5 10 år er det jeg vil ha ( i fast forhold) men som p-venn så er det bare deiiilig.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 ...men når det er sagt så tviler jeg på at at jeg hadde likt (hvis jeg var 50 og mannen min og var 50) at jeg hadde satt særlig pris på at han tente på så unge damer...
kristian82 Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 (endret) ...men når det er sagt så tviler jeg på at at jeg hadde likt (hvis jeg var 50 og mannen min og var 50) at jeg hadde satt særlig pris på at han tente på så unge damer... Hehe, nei kanskje følt deg litt truet da ja Endret 18. juni 2009 av kristian82
Gjest Shelob Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Når dama ( jeg ) er 28 og fyren er 51 ( ikke sammen, bare fing good friends) er det ille? Er usannsynlig opphissende å ha sex med han, for det føles litt forbudt på en måte. Ville ikke vært sammen med han, hadde skjemtes om vi ble sett sammen offentlig, men herrrrrrrrrreguuuud så bra han er! Ser ut som en som ikke er en dag eldre enn 40, og kan komme flere ganger etter hverandre. Hva syns dere ppl? Hadde jeg aldri skjemtes over, ei heller å vise meg på gata sammen med. Så sant jeg var glad i fyren og jeg syntes han så bra ut! Vet flere rundt 50 som er både pene og spreke, det går helt fint
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Hadde nok kanskje synes at han var litt gris hvis vi begge var 50 og han fantaserte om ei på 28. Og det er jobbrelaterte grunner til at vi ikke bør bli sett sammen Jeg har ikke følelser for han på noen måte heller da....
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Hvorfor skulle det være ille? Dette er da på grensen til ganske vanlig. Dere er pulevenner nå, om det utvikler seg til noe mer forpliktende vil dere kanskje, jeg sier kanskje, oppleve noen utfordringer da dere muligens ser ulikt på ting i fohold til den fasen i livet dere er. Tenker primært på unger og sånn men også på omgangskrets, interesser - både med tanke på fritid og jobb. Pluss at du nesten må vurdere om du fikser tanken på å skulle innta tilværelsen som enke i 30-40 år. Men ille er det definitivt ikke - enjoy
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 kan jo si at vi begge har unger og øsnker ikke flere. OM det skulle bli et forhold, noe jeg tviler på, så hadde vi nok møtt noen utfordringer ja. Men hva er vel et liv uten litt krydder Men enn så lenge så nyter jeg å ha hemmelig sex med han, men bare håper at jeg ikke lker med følelsene hans eller noe, for det hadde vært dumt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå