Gå til innhold

Festivalmat

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tar man med seg på festival, da? Er sikkert masse hamburger å få kjøpt, men vet ikke om det er så interessant å spise det flere dager i strekk for min del..

Kravene til maten er at den må holde seg en stund (har ikke kjølebag), være lettvint å lage på forhånd, gjerne kunne grilles og være god.

Mine egne tanker er polarbrød, tubeost, frukt.. hmm.. ja, jeg trenger virkelig hjelp av mer rutinerte festivalgjengere!

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet

De fleste festivalene har oppgradert mattilbudet betydelig de siste årene, med både vegetarmat, kortreist mat, økologisk mat og litt mer gourmetmat for å kunne tilfredsstille festivalgjengernes matønsker.

Vær obs på at mange festivaler ikke tillater at du medbringer egen mat og drikke.

Skrevet

Jeg har aldri hatt med meg mat på festival. Men det var stort sett snakk om Roskilde, og der får man jo alt.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva tar man med seg på festival, da? Er sikkert masse hamburger å få kjøpt, men vet ikke om det er så interessant å spise det flere dager i strekk for min del..

Kravene til maten er at den må holde seg en stund (har ikke kjølebag), være lettvint å lage på forhånd, gjerne kunne grilles og være god.

Mine egne tanker er polarbrød, tubeost, frukt.. hmm.. ja, jeg trenger virkelig hjelp av mer rutinerte festivalgjengere!

Spekemat og flatbrød, viktig å få i seg saltmat og den tåler lenge uten kjøling :)

Ha en fin festival :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Sånn rugbrød man får kjøpt i platikkboks ferdig oppskjært er bra. Smaker ikke så verst sammen tubeost. Slike nutrilett-barer er veldig praktiske. Smaker ikke så godt da, men veldig lettvint å ha i lomma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...