Gjest trines Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Kjæresten min plages med dette! Han har prøvd noen produkter uten at det har hjulpet. Vi er ganske ferske kjærester så vet ikke helt hva han har prøvd og jeg tenkte jeg bare skulle sjekke her om noen her vet om noe som funker? Da blir vi så glade begge to=)=)
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Kjæresten min plages med dette! Han har prøvd noen produkter uten at det har hjulpet. Vi er ganske ferske kjærester så vet ikke helt hva han har prøvd og jeg tenkte jeg bare skulle sjekke her om noen her vet om noe som funker? Da blir vi så glade begge to=)=)Finnes vel en god del på apoteket. Ellers er det viktig å gå med luftige sko, og bytte sko så ofte som mulig (hver dag/oftere), og sette forrige sko til lufting. Ut med sålen. Daglig (oftere) vask av føttene med mild såpe. Påføring av egnet fotdeodorant eller linknende. Har det satt seg i skoene - hiv dem og begynn et nytt og "bedre" liv med neste par.
RosaNixon Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Jeg bruker rett og slett vanlig luktfri Cosmica-deodorant på føttene, og det funker som bare det. Dersom jeg bruker sko som ikke allerede lukter, vel å merke. Be ham om å kjøpe seg et nytt skopar eller to som han aldri bruker uten å ha på seg deo først, det burde gjøre susen. (Ellers finnes det også aluminiumkloridprodukter som hindrer enhver svetting, ikke bare lukten.)
Gjest praktisk Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Kjæresten min plages med dette! Han har prøvd noen produkter uten at det har hjulpet. Vi er ganske ferske kjærester så vet ikke helt hva han har prøvd og jeg tenkte jeg bare skulle sjekke her om noen her vet om noe som funker? Da blir vi så glade begge to=)=) Eddik! Har ikke prøvd det selv men har lest flere steder at det er supert. Vask føttene i eddikvann. Eddikk hemmer jo bakterievekst så sikkert noe i dette rådet. Er jo bakterier som lager svettelukt. uansett: Eddikk får man under en tier over alt.
Gjest MåneSkygge Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 En kompis av meg brukte talkum på føttene. Dette hindret vist svetting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå