Gjest TS Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Hei! Jeg er ei relativt ung jente som er plaget med urinlekkasjer. Jeg har hørt mye om at knipeøvelser er veien å gå, men jeg få rett og slett ikke til. Jeg har også gått til innkjøp av vaginakuler, men det fungerer heler ikke for meg, de største fikk jeg såvidt inn, og selv de minste jeg har (21 mm i diameter og 24g per stk) sitter bom fast i skjeden. Derfor har jeg trukket den konklusjonen at jeg så absolutt er trang nok (det merker jeg også under sex), men at jeg likevel har svært slappe skjedemuskler. What to do?
Gjest Elfrida Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Gå til legen kanskje? Man kan også ha en overaktiv blære - og da har det ingenting med slappe muskler å gjøre. http://www.lommelegen.no/322259/aarsaker-til-urininkontinens
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Ville gått til legen med det, det kan ha flere årsaker hvor det ikke hjelper å trene skjedemuskulaturen, men hvor kanskje andre ting kan funke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå