Imax Skrevet 29. juli 2003 #1 Del Skrevet 29. juli 2003 Vi hadde dansekurs med Bjørg Grete i går, og det var veldig profft og det hjelper oss masse! Nå skal vi bare øve litt hjemme og så er vi i boks. Takk for tips her inne, det er deilig å være forberedt så man slipper å grue seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 min forlovede og jeg bestemte oss igår for att vi skulle bruke vals musikken fra gudfaren, og lære oss vals vi også!!!Gleder meg veldig, tror det blir gøy med litt "mafioso"vals!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 29. juli 2003 #3 Del Skrevet 29. juli 2003 Vi var også på dansekurs hos Bjørg Grete før bryllupet etter tips her inne, og det gikk kjempeflott på lørdag! Alle syntes vi var sååå flinke, og det syntes vi egentlig selv og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #4 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei Imax. Vi var hos Bjørg Grete i forrige uke etter tips fra deg.. Det gikk overraskende lett, og nå gleder vi oss og ikke gruer oss lenger.. Et spørsmål: skal dere ha polonese? Hadde ikke tenkt det i det hele tatt før kurset, men er nå litt i tvil.. Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 29. juli 2003 #5 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg synes det er utrolig flott med polonese - og så kan liksom alle være med. Jeg har bare hørt positive tilbakemeldinger fra andre gjester som har vært med på dette. En vanlig avslutning på polonesen blir jo da at gjestene blir stående hånd i hånd i en ring, og så danser brudeparet i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå