Stefan Skrevet 20. juni 2009 #41 Skrevet 20. juni 2009 Det er vel ikke bare kvinner som tenner på uniform... jeg liker godt kvinner i uniform, jeg...
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #42 Skrevet 20. juni 2009 Oh yes...søte sykepleiere i hvite frakker og hvite sokker...*smelt* Men foretrekker de hvite "uniformene" som de bruker på noen spa sentre feks. Hvite bukser og jakke (?) med innsving...*reisning* Men de hvite sokkene MÅ være der! :D Kan umulig være sykepleier uniformen du synes er sexy vel...... Ikke særlig snært over dem akkurat. Jeg jobber som sykepleier, og det er som å si at en hvit grilldress er sexy
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #43 Skrevet 21. juni 2009 jeg synes militæreuniformer¨på gutter er utroooolig sexy ! men ikke uniformer til togmannen og lignende : P
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #45 Skrevet 21. juni 2009 Kvinner tiltrekkes menn i uniform fordi uniformen utstråler autoritet. Dette trigger kvinnens biologiske behov for beskyttelse. Så enkelt...
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #46 Skrevet 21. juni 2009 Kan umulig være sykepleier uniformen du synes er sexy vel...... Ikke særlig snært over dem akkurat. Jeg jobber som sykepleier, og det er som å si at en hvit grilldress er sexy Ehm... Erindrer en sykepleier fra et av landets største sykehus. Hun hadde på seg en slik hvit sykepleierfrakk som var, vel, litt tynn. Og under der ett råsexy undertøy og en knapp for lite kneppet igjen... Det virket det for å si et slik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå