Gjest Lamia Lenis Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er 24 år, og er sikker på at jeg aldri vil ha barn. Og jeg har da tenkt på sterilisering. Er det noen som kan fortelle litt om det? Hvordan det blir gjort? Hvor mye det koster? Jeg har hørt at man må være over 25 år for å få det gjort, men hvordan går jeg fram? Vil legen protestere siden jeg er ung? Jeg har egentlig mange spørsmål om dette... Er det noen som har gjort det, og bare kan fortelle litt? Jeg trenger også synspunkter på selve beslutningen.
storesøs Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Har dessverre ingen svar til deg, men henger meg på her. Har heller ikke tenkt å få barn, og vil gjerne vite mer om sterilisering :-)
Sandie Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Det står ihvertfall litt om det her: http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedse...ringkvinner.php
Gjest Lamia Lenis Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Takk for link! Okei, sterilisering virker jo kjempegreit. Men jeg er fortsatt interessert i å høre om erfaringer, og få synspunkter. Er det noen som har gjort det, og angret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå