Gjest kløa Skrevet 29. juli 2003 #1 Del Skrevet 29. juli 2003 Er det noen andre som sliter med det også? Siden jeg må gå med nylon strømper på jobb, blir saken heller ikke bedre. Noen som har noen gode tips iforhold til hva man kan gjøre med dette? Holder på å bli sprø!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 2003 Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei! Har dessvere ingen tips å komme med, men tenkte jeg skulle si at jeg sliter med det samme. 2-3 dager etter bat jeg har barbert meg, klør det som bare det. Vi får håpe det er noen her inne som kan svare oss. Det er jo så mange her inne som er flinke med å komme råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. juli 2003 #3 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har det sånn av og til. Fjerner hår med epilator. Den første uka er jeg veldig flink med hampvotten samt raust på med fuktighetskrem. Da blir det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 29. juli 2003 #4 Del Skrevet 29. juli 2003 Peeling! Peel huden godt før du vokser eller barberer og fortsett med det ca to ganger i uken etterpå. Dermed slipper du at hårene vokser ut under huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ukjent Skrevet 30. juli 2003 #5 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg klør også! En tid var det så ille at jeg våknet opp midt på natten pga at det klødde sånn. Tror problemet var at jeg brukte høvel -og kun det- da jeg fjernet hårene. Kanskje ikke så lurt... Og ved første gangs bruk er den alltid ekstra skarp og tar gjerne med seg andre ting enn bare hårene. :oops: Men, nå for tiden klør ikke leggene mine mer. Tror kanskje årsaken er hyppig krembruk. Bodylotion, du er min venn. Mulig sommer, sol og bare legger også har en positiv innvirkning? Kom til å tenke på de nye nylonstrømpene med aloe vera. Kanskje de hadde vært noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kløa Skrevet 30. juli 2003 #6 Del Skrevet 30. juli 2003 Takker dere alle for de gode rådene dere har kommet med! Skal begynne å følge dem, så får vi se om det blir noen bedring. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå