Gjest tanketenkeren Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Er det noen som har prøvd hårblekingskremer? I så fall hvilket da og hvordan funket de? Det må helst ikke være noe over 150, det funker også like greit med hjemmelagde produkter! Trenger raske svar, må få kjøpt meg det før helgen..
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 H&M sine blekingspakker funket kjempebra på meg! Hadde mørkebrunt hår da.. Brukte striper igjen over å da ble det jo nestn hvitt De lyserosa og lyseblå pakkene.
Gjest tanketenkeren Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 er de h&m blekingsproduktene til kroppshår eller bare til bleking av håret? for jeg trenger en som jeg kan bruke på armene mine, så hvis noen har prøvd så må dere gjerne gi svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå