Gjest tanketenkeren Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg er en jente på snart 14 år som sliter med inngrodde og tykke sorte hår på leggene, ved bikinilinjen og littegran under armhulene.. Jeg har hatt det i hele år, men vet ikke hvordan jeg skal få fjernet dette.. Det kan være at jeg i en periode brukte barberhøvel, men jeg vet ikke.. KAN NOEN HJELPE MEG?? Jeg skal på stranda til helgen så det hadde vært fint med svar! Hilsen desperat jente!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Prøvd å klem ut der håret sitter. Helst etter at du er nydusjet for da er huden myk. Har av og til måttet bruke nål og pinsett. Peeling, både våt og tørr anbefales i tillegg.
Gjest tanketenkeren Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 takk for tipset, det skal jeg prøve!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå