Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Og hva er grunnen til at du valgte akkurart den vogna du valgte?? Sikler på både City Cross, Edge Duo eller Classic Sport. Men trenger noen anbefalinger/meninger om de forskjellige(eller andre...)!!!
Minni-Mus Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 jeg hadde duo egden til min første og var strålende fornøyd. Men så ville jeg ha stor tung, robust vogn. Synes ikke den er tung å trille, manøvrere osv. Jeg har bare gode ting å si om den vogna, både som bagvogn og sportsvogn. God og stødig som sovevogn i barnehagen også!! Siden jeg hadde solgt den vogna måtte jeg ha ny til nestemann, vuderte da city crossen, og den virker veldig jev. Men den er lavere (må bøye seg lengre ned til bagen osv) den ser nettere ut og er mye lettere enn duo egden. Men vi landet på duo egden igjen, for vil ha stødig og god vogn. Og det ER deilig med stor god plass i bag osv.
Makin' it big Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Vi har valgt City Cerox 360 m/city bag, fordi: - den er lett - den har to svingbare hjul - man kan snu bagen/sportsdelen den veien man vil - man kan snu styret den veien man vil - håndtaket kan heves/senkes - den har god plass i bagen - med adapter kan man sette bilsetet på vogna ...men det viktigste er vel at både jeg og mannen synes den er god å kjøre.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Etter 5 andre vogner valgte jeg city cross og kan ikke få anbefalt den nok! Eeeelsker den vogna! Kjempelett, men alikevel stabil og god. Går fint an å løfte inn og ut av bil selv med litt bekkenløsning, er lett å manøvrere, men god og stødig med barnet oppi. Klassisk og kjempefint design (men det er selvfølgelig en smakssak). Bagen er ikke mindre en andre selv om den ser nett ut. Regner med å begynne å bruke sportsdelen når poden er 6 mndr, men det er bare fordi det da er sommer og litt greit at han kan sitte og kikke litt og ikke trenger allverden av poser, dyner etc. Hadde valgt denne vogna igjen og jeg har et godt erfaringsgrunnlag og bygge på m.h.t. ulike vogntyper.
Norbertine Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Vi har valgt Edge Duo med sportsunderstell. Har ikke akkurat brukt den ennå, så vet ikke hva vi vil synes om den når den er i bruk. Men vi valgte den fordi vi ville ha en stor bag(siden barnet blir født i september blir det jo kaldt mens ungen blir stor, men enda for liten for å bruke sittedelen), og vi tror at den blir stødig og god å manøvrere selv på vinterføre.
skoeska Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Vi har Nitro City. Er VELDIG fornøyde med den. Lett å trille, lett å løfte, fin å se på.. Kjempefornøyde.
mimifin72 Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Vi skal ha City Cross, likte den aller best i hele butikken
Nemii Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Vi har duo edgen og er SUPERFORNØYD!!! Gutten vår er superlang, og hadde vi hatt en annen bag ville han ikke fått plass rett og slett! Vogna har mange finesser, som innebygd myggnetting (som vi har brukt MYE), luftehull, håndtak til å bære bagen, bagen vipper på gulvet etc... Vi har sportsundestell og elsker å trille den! Nå har ikke vi ofte vonga i bilen, da jeg bruker en annen trille med bilstolen stort sett når vi er på shopping og besøk. Vogna er stor, passer godt i en Volvo:-) Det er vel det eneste minuset jeg kan si, at den er stor! Men, super god på vinterføre!
Gjest *Mim* Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Vi har duo edgen og er SUPERFORNØYD!!! Gutten vår er superlang, og hadde vi hatt en annen bag ville han ikke fått plass rett og slett! Vogna har mange finesser, som innebygd myggnetting (som vi har brukt MYE), luftehull, håndtak til å bære bagen, bagen vipper på gulvet etc... Vi har sportsundestell og elsker å trille den! Nå har ikke vi ofte vonga i bilen, da jeg bruker en annen trille med bilstolen stort sett når vi er på shopping og besøk. Vogna er stor, passer godt i en Volvo:-) Det er vel det eneste minuset jeg kan si, at den er stor! Men, super god på vinterføre! Kan bare skrive under på dette. Vi triller mye i litt ulendt terreng, super og stødig vogn!
Umuriel Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har hatt Edgen, og var veldig fornøyd med den som bagvogn. Men som sportsvogn var jeg ikke fornøyd. Av alle Emmaljungas vogner hadde jeg nok valgt City Cross. Tror faktisk vi hadde hatt den fremdeles dersom vi hadde kjøpt den først (måtte hastekjøpe en Edge etter at butikken klusset med city cross-bestillingen vår).
Gjest 2barnsmora Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Jeg har duo til minste min. Fordi: Jeg likte den kritthvite svært godt, så nesten litt gammeldags ut Få som har den God og romslig baby bag Spotrsvogndelen er også god. Litt stor men max komfort for barnet mitt Jeg hadde emmaljunga sportsvogn til eldstebarnet også og var svært fornøyd da og. Eneste 2 minusene jeg kommer på er: Regntrekket passer ikke skikkelig på noen av delene Håndtaket er så kraftig at man ikke får festet handlenett på vogna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå