Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Vi skal til Oslo og besøke tante i sommer med 1-åringen. Tante trodde det var en del baby/barne-aktiviteter i byen, som vi kunne ta med ungen på. Hun nevnte bl.a. babykafé, babysang, babykino, barnedisco. Vi har ikke så mye sånne tilbud der jeg kommer fra, så jeg har veldig lyst til å gjøre noe gøy med ungen når vi er i Oslo. Noen som har en oversikt over hvilke muligheter det er som en 1-åring ville synes var moro?
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Vi skal til Oslo og besøke tante i sommer med 1-åringen. Tante trodde det var en del baby/barne-aktiviteter i byen, som vi kunne ta med ungen på. Hun nevnte bl.a. babykafé, babysang, babykino, barnedisco. Vi har ikke så mye sånne tilbud der jeg kommer fra, så jeg har veldig lyst til å gjøre noe gøy med ungen når vi er i Oslo. Noen som har en oversikt over hvilke muligheter det er som en 1-åring ville synes var moro? Trenger da ikke finne på store aktiviteter med en som er 1 år mener jeg. De har det jo gøy så lenge de er sammen med noen de er trygge på! Frognerparken Ekeberg Østensjøvannet (mate ender) Huk (Grille og bade) Barn syntes vel ikke det er veldig gøy på en cafè eller kino. Disse tingene er jo funnet opp fordi ammende MØDRE kan være sammen og hygge seg (Ikke det at barna mistrives, men det finnes da heller andre ting å gjøre enn gå mure seg inne sommerstid?). Kos dere!
B-) Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Babykino er kino for foreldrene (voksenfilmer), med dempet lyd og litt lys i salen. Det gikk jeg på da baby var liten, når han blei mobil og ville krabbe rundt var det bare stress. Så jeg mener at det altså ikke passer spesielt bra for en ettåring. Babysang gikk jeg på tidligere, men det hadde baby mest glede av etter at vi hadde gått der en stund og kjente sangene, tenker at det kanskje ikke er et typisk "engangstilbud". Babykafé og barnedisko vet jeg ikke så mye om, jeg trodde muligens barnedisko var for større barn.
Nemii Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 kan anbefale: http://www.babykroken.no/Forside/Forside.html :-)
Gjest ts Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 kan anbefale: http://www.babykroken.no/Forside/Forside.html :-) For et fantastisk tilbud!! Tuusen takk for at du tipset meg om dette
Nemii Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 For et fantastisk tilbud!! Tuusen takk for at du tipset meg om dette Ingen årsak! Synes det skulle vært flere slike steder :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå