Gå til innhold

mystisk "kul" i underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest jente 17
Skrevet

hei.

Jeg håper noen tar innlegget mitt alvorlig for jeg er utrolig redd for hva dette kan være.

I går merker jeg plutselig at jeg har en kul langt inn i skjeden, nesten helt øverst. Den er litt stor og ligger rett under "enden"(om dere skjønner, litt vanskelig å forklare...) Er det vanelig? kan det være en svulst? Jeg er virkelig redd, har nesten ikke sovet noe.

Håper noen kan svare meg

Hilsen jente 17.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Kan det være livmortappen du har kjent? Den er helt øverst i skjeden, og skal være der.

Gjest jente17
Skrevet
Kan det være livmortappen du har kjent? Den er helt øverst i skjeden, og skal være der.

Jeg hvet ikke. Den sitter ca 7-8 cm inn, er litt spiss... Den blir enda tydeligere om jeg sitter på huk.

Ingen som hvet hva det kan være?:S

Skrevet

Høres egentlig ut som livmortappen. Hvor er den kulen da? Ligger den på skjedeveggene, eller er det "rett opp" ?

Gjest Gjest
Skrevet
Høres egentlig ut som livmortappen. Hvor er den kulen da? Ligger den på skjedeveggene, eller er det "rett opp" ?

Den ligger på sideveggen

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan jeg evt. spørre en lege om hva det er, eller blir det for dumt?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke for dumt! Det er derfor leger er der. Men, jeg tror det du kjenner er livmortappen. Det er enden på livmora som henger ned i skjeden, den kan kjennes som en fast kul. Det er helt normalt å kjenne den. Den skal være der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...