Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Etter en litt morsom diskusjon her ble vi sittende igjen med følgende situasjon : Du er på fest og treffer den kjendisen / personen som du har vært helt vill etter hele livet, etter et par drinker ender dere opp på rommet og nakne i senga. Like før dere setter i gang med sex'en så dør han / hun av et eller annet (hjerteinfarkt, hjerneslag etc) og spørsmålet er følgende : *Har du sex med ham / henne selv om han / hun er død? Personlig : Nei, men det hadde sikkert fristet noe inni helvete om det var Angelina Joline.
Lady La-Laa Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 NEI!! Lysten hadde forsvunnet i samme øyeblikk livet gikk ut av personen, æsj, hadde ikke fristet i det hele tatt Mener du at du moralen hadde styrt deg og at du kun hadde latt være fordi det ville vært det rette å gjøre i en slik situasjon? siden du fremdeles ville vært fristet mener jeg....
Gjest King James II Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Nekrofile har sex med døde. Jeg er ikke nekrofil. Jeg fristet ikke og ha sex med døde. Så svaret er nei Og det at det frister deg. Får meg til å lure om du er ivhertfall litt nekrofik. Siden det er ikke normalt og fristet til og ha sex med døde folk. Endret 16. juni 2009 av King James II
Pingting Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Altså, bortsett fra at døde er ekkelt og det er umoralsk og alt det der... hvordan i all verden skulle det være tilfredsstillende å ha sex med noen som bare ligger der? Særlig for oss damer? :klø:
Gjest King James II Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Altså, bortsett fra at døde er ekkelt og det er umoralsk og alt det der... hvordan i all verden skulle det være tilfredsstillende å ha sex med noen som bare ligger der? Særlig for oss damer? :klø: Vel vist den døde har ereksjon når han dør og man ikke får den ned før kroppen blir helt stiv. da holder penisen seg stiv. Så der har du svaret på hvordan det kan være tilfrestillende. Det var nå det jeg ble fortalt da jeg jobbet litt på et begravelse byrå
Pingting Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Vel vist den døde har ereksjon når han dør og man ikke får den ned før kroppen blir helt stiv. da holder penisen seg stiv. Så der har du svaret på hvordan det kan være tilfrestillende. Det var nå det jeg ble fortalt da jeg jobbet litt på et begravelse byrå Joa, men han ligger nå bare der for det. Kjedelig...
kristian82 Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Etter en litt morsom diskusjon her ble vi sittende igjen med følgende situasjon : Du er på fest og treffer den kjendisen / personen som du har vært helt vill etter hele livet, etter et par drinker ender dere opp på rommet og nakne i senga. Like før dere setter i gang med sex'en så dør han / hun av et eller annet (hjerteinfarkt, hjerneslag etc) og spørsmålet er følgende : *Har du sex med ham / henne selv om han / hun er død? Personlig : Nei, men det hadde sikkert fristet noe inni helvete om det var Angelina Joline. Heheh At hun døde kan jeg TRYGT si hadde vært en såpass turnoff at "lillemann" hadde forsvunnet og ikke tittet frem igjen på en stund, så svaret er Nei hehe
Aftensol Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 For det første kan jeg ikke se hvordan dette skal bli en morsom diskusjon... Svaret på spørsmålet ditt: ALDRI i verden om jeg hadde gjort det! Jeg ble egentlig litt glad for at ingen her inne hadde svart ja på spørsmålet...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Jeg ble egentlig litt glad for at ingen her inne hadde svart ja på spørsmålet... Da sier jeg ja at jeg hadde gjort det med en dø kjendis. Slik at jeg er den eneste som sier ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå