Gå til innhold

Tatovering i gave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å gi gavekort på en tatoveringssjappe i 25-årsgave til kjæresten min, og lurer litt på hvor mye jeg skal legge i det. Får han en fin tatovering med litt størrelse til 2000 kroner? Han kan jo evt. legge til resten av summen selv..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mener mannen min betalte ca 2000 for ørna si. Den er omlag ca 10 * 15 cm på armen. (mulig litt større,, øyemål)

Tror den lille stjernetegnet hans kom på 800 som er på ca 5*5 cm

Mener de sa det var startbeløp på 500 kr bare for nåla.

Så beregnet de kostnaden for størrelsen etterpå.

Kan være forskjell på hvor en tar å gjør dette. Når du kjøper gavekort kan du jo titte på et motiv som du tror han kan like størrelsen på og spørre.

Gjest Gjest
Skrevet
Vurderer å gi gavekort på en tatoveringssjappe i 25-årsgave til kjæresten min, og lurer litt på hvor mye jeg skal legge i det. Får han en fin tatovering med litt størrelse til 2000 kroner? Han kan jo evt. legge til resten av summen selv..

Jeg fikk time til tatovering hos samboeren min, så betalte han det den kostet da jeg tok den. Like grei løsning det :)

Skrevet

Det er mange som operer med times priser fra ca 1000-1200 kr timen. Så det kommer jo selvsagt ann på hvor detaljert han skal ha i forhold til størrelsen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...