Gjest Tss Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er en jente på 17 år. og har hatt kjæreste i 7 mnd. vi har hatt sex siden februar. flere ganger i uka... men jeg kommer aldri. jeg er så sikker på at han er lei av det.. jeg kjenner at jeg holder på å komme men det skjer jo aldri. vi holdt på i over en halv time og jeg hadde den samme følsen men han orka ikke mer så vi måtte slutte. han kan liksom komme etter 5 min og det er ganske kjedelig for meg for jeg vil jo også komme. og btw må man stønne og lage lyder?
Ethereal Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Du MÅ ikke stønne, men for mange kan dette hjelpe til å komme i stemning, og dermed lettere få orgasme. Å bruke en halvtime er ikke all verdens tid. Det betyr heller ikke at du har vanskelig for å komme. Og jeg skal vedde på at det ikke er så veldig moro når typen ikke "orker mer" osv. Pass på å være avslappet når du har sex, og nyte det. Ikke tenkt på at "nå må du komme". Tenk på at du har det godt osv. BTW, for mange kan det hjelpe med en vibrator mot klitoris når de har sex
grafenberg Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Nå skal jeg være utrolig kjip...halshugg meg de som vil. Men å ha sex med ei jente som ikke stønner er som å kjøre en bil som ikke brummer, if you catch my drift? Jeg tror nok ikke stønninga er KUN for at gutten nødvendigvis tenner på det men da vet han at han gjør ting riktig også. Og det med at du ikke kommer, slapp helt av! Jeg er ikke jente og jeg har/har hatt samme problemet. Ikke tenk så veldig mye over det for da stresser du deg selv, og som alle vet skal man prøve å slappe av når man har sex. (selvom jeg ikke helt skjønner hvordan gutten skal slappe av når han gjør all jobben -_- ) Nå tok jeg altså ikke høyde for at dama er på toppen, for de som vil starte en eviglang diskusjon på grunnlag av det siste jeg sa...
Gjest Gjest_81 Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Tror det er veldig vanlig å trenge tid når man skal lære seg å komme sammen med noen andre. Jeg og kjæresten min har vært sammen i ti år til høsten, og vi har jobbet med dette med sex hele tiden. Når vi blei sammen kunne han slikke meg i 40 min før jeg (kanskje) kom. Nå kan jeg ri han i tre min, og så kommer jeg. Fortsatt kan det "låse" i følelsene mine hvis jeg føler at jeg må prestere, og at det ikke handler om å ha det godt sammen, bare puling liksom. Det er tenning som er mest avgjørende, og ikke teknikk. Gjør ting som tenner deg før dere beg å kose/elske sammen. Det skal legges til at jeg har kost med meg selv siden jeg var 12-14 gammel, og har kunnet komme på egenhånd lenge før vi to ble sammen. Husk at det er følelesene som avgjør om ei dame kommer, ikke om alt er teknisk riktig. Dette er noe som man kan trene opp, og det utvikler seg over tid. Det er ikke noe som er likt gjennom livet, så du må def ikke gi opp:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå