Gå til innhold

Rice Crispies

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har oppskrift på rice crispies?

Fikk det mye da eg var i usa, men veit ikkje om noen som lager det her hjemme. Såg nylig at en kunne kjøpe disse frokostblandings-kornene som rice crispies er laget av i butikken, så da må det vel være mulig å lage rice crispies! Noen som har oppskrift??

Lurer på om eg synes de er så gode som eg husker de:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det disse laget av marshmallows og sånn frokostblanding? I så fall var det nettopp en tråd her inne. Du finner den sikkert om du leter litt, eller søker litt. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det var jeg som startet den ^^ forrige tråden.

Har du rice krispies eller trenger du å få fatt i det? ICA-butikken hvor de har det som jeg snakker om er i Stavanger.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Er det noen som har oppskrift på rice crispies?

Fikk det mye da eg var i usa, men veit ikkje om noen som lager det her hjemme. Såg nylig at en kunne kjøpe disse frokostblandings-kornene som rice crispies er laget av i butikken, så da må det vel være mulig å lage rice crispies! Noen som har oppskrift??

Lurer på om eg synes de er så gode som eg husker de:)

Så nå at du skrev at du sa en kunne kjøpe det på butkken. Men var dette fra Kelloggs, eller et annet merke? Vet hvertfall de har fullkorns- andre steder enn der hvor jeg fant de originale. Hørte også rykter om at et annet merke skulle begynne å selge noe lignende. Hvor har du funnet dette?

PS. Jeg hadde heller ikke smakt det siden jeg bodde i usa for 7 år siden, og JA det var like godt som jeg husket ;) Nam. (Hm, fikk lyst å lage nå jeg!)

Skrevet

Har sett rice crispies frokostblandingen på coop obs. Husker ikkje om det var fra kelloggs eller noen andre. Er det forskjell fra merke til merke??

Hadde vært fint å kunne bruke fullkornsvarianten, slik at eg kan innbille meg at de er litt sunnere:)

Nå er det berre å sette i gang og bake :danse:

Takk for hjelpa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...