Gå til innhold

operasjon


Fremhevede innlegg

Gjest puppeløs
Skrevet

Jeg har noen spørsmål til dere jenter her ute som har fått opperert inn silikon i brystene deres. Jeg er selv så og si puppeløs, og vurderer STERKT å opperere in silikon. Derfor har jeg noen spørsmål til dere som HAR opperert dere, og blir veldig taknemlig for svar. :)

1. Hvorfor valgte du å operere?

2. Hvordan reaksjoner har du fått på ditt valg, positive og/eller negative?

3. La du inn protesen over eller under muskelen, og hva var grunnen til valget? 4. Kjennes silikonen tydelig?

5. Har silikonen hatt noen invirkning på seksuallivet ditt? Positive eller negative.. Tenker da på om noen har blitt avvist pga silikonen..

6. Hvor lenge har du hatt silikonen?

7. Er du fornøyd med resultatet, og har du opplevd noen komplikasjoner??

Håper noen orker å i allefall svare på noen spm, da jeg vil høre mest mulig om deres erfaringer. Eller om det er noe dere vil tilføye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...