Gjest puppeløs Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har noen spørsmål til dere jenter her ute som har fått opperert inn silikon i brystene deres. Jeg er selv så og si puppeløs, og vurderer STERKT å opperere in silikon. Derfor har jeg noen spørsmål til dere som HAR opperert dere, og blir veldig taknemlig for svar. 1. Hvorfor valgte du å operere? 2. Hvordan reaksjoner har du fått på ditt valg, positive og/eller negative? 3. La du inn protesen over eller under muskelen, og hva var grunnen til valget? 4. Kjennes silikonen tydelig? 5. Har silikonen hatt noen invirkning på seksuallivet ditt? Positive eller negative.. Tenker da på om noen har blitt avvist pga silikonen.. 6. Hvor lenge har du hatt silikonen? 7. Er du fornøyd med resultatet, og har du opplevd noen komplikasjoner?? Håper noen orker å i allefall svare på noen spm, da jeg vil høre mest mulig om deres erfaringer. Eller om det er noe dere vil tilføye...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå