Gjest Gjest_dame_* Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hei. Jeg lurte på om det var noen her inne som har blitt operert for såkalte hammertær? Jeg skal det, og får en stålpinne inn i tærna (to på hvert bein). Så lurte jeg på om det var mulig å gå etterpå, eller om krykker må benyttes.
Gjest SmallTalk Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Angående operasjonen så kan du lese litt her. Det står at du ikke skal belaste fremre del av foren, og at du kun kan legge vekten på helene. Antakeligvis så vil du få utlevert krykker som du kan/skal bruke så lenge det er behov for det. Men på deg så høres det ut som om du skal operere begge føttene? De blir vel ikke operert samtidig? I såfall så vil det bli et stort problem å bevege seg.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Jo, de blir operert samtidig, må nok belage meg med å gå på hælen, og bruke krykker.
Gjest Smaragd Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Jo, de blir operert samtidig, må nok belage meg med å gå på hælen, og bruke krykker. Jeg er operert for Hallux valgus, og måtte ta en fot av gangen. Jeg fikk ikke gå på foten på tre uker - da fikk jeg på en ny gips, en "gå-gips" og da kunne jeg trå på den. jeg måtte vente minimum fire uker etter gipsen var av, før neste for kunne taes. Jeg ventet mye lenger, for det var ganske så ømt etterpå. La det nå vere sagt at jeg var bare 24 når dette ble gjort, og de gjorde et ekstra inngrep på oversiden av foten og satte inn en klype - siden jeg var så ung. Mulig en "vanlig" operasjon, kan tråkkes på raskere Jeg har fortsatt tidvis vondt i beina, men ingenting i forhold til før operasjonene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå