Gå til innhold

Menn og orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Moo_*
Skrevet

Er det vanlig at en mann kan få opp til 7 orgasmer i løpet av en dag? Og reisning 10min etter forrige orgasme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig, men det er iallefall mulig.

Skrevet

Ok.... er bare ikke vant til det... for xen så holdt det med max en gang i uka :eeeh:

Gjest mann21
Skrevet
Er det vanlig at en mann kan få opp til 7 orgasmer i løpet av en dag? Og reisning 10min etter forrige orgasme?

Det er helt vanlig. Det er også mulig å få to orgasmer eller flere uten å miste reisningen.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Det er helt vanlig. Det er også mulig å få to orgasmer eller flere uten å miste reisningen.

tilleggsspørsmål til dette; hvis en fyr ikke mister reisningen etter første orgasme og vil mer, er det fordi det var et dårlig knull som førte til den første, eller fordi han bare er mer kåt?:P

Skrevet

Det kan hende det er vanlig at det går an, men jeg tror neppe det er vanslig at det skjer, Den neste orgasmen tar lenger tid enn den forrige, og pikken blir til slutt så sår at det heller er snakk om innbitthet enn nytelse.

Reisning 10 min etter forrige orgasme er ikke vanskelig for min del.

Skrevet
tilleggsspørsmål til dette; hvis en fyr ikke mister reisningen etter første orgasme og vil mer, er det fordi det var et dårlig knull som førte til den første, eller fordi han bare er mer kåt?:P

Med meg kan det skje etter 2. orgasme (i løpet av noen timer) at den ikke går ned i det hele tatt, det er mest fysisk tror jeg. Har aldri opplevd dette etter 1. orgasme.

Skrevet

Har mulighet for 2 orgasmer, jeg. Men da kommer det ut kun væske. Masse væske. :) Kan sikker konkurrere med jenter om hvem som har lengst og mest sprut! he he :fnise:

Helt enig at snabeln blir sår ved den andre orgasmen, men da er det jo bare å bruke glidemiddel.... :lur:

Går en stund, før jeg får ereksjon på nytt.

Får vondt i pungen ved flere orgasmer og blir kvalm. :syk:

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Det er helt klart mulig for gutter å få 7 orgasmer og flere, på en dag:) Er selv en av de, kan også få serieorgasme og da mister man heller ikke reisningen:)

Skrevet

Joda, går helt fint. Men avhenger av dagsform, og litt av evt partner.

Skrevet

Min rekord er over 20 iløpet av en døgn. Telte ikke nøyaktig, men over 20 var det. Og det var alene. Las noe fra virkeligheten på nettet og noe bare klikka.

Skrevet

Min erfaring er at sammenhengene mellom ereksjon, orgasme, sprut og kåtskap kan være veldig anderledes enn det man gjerne skulle tro, og at det er vanskelig å lage regler for hva som gjelder.

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

For en tid tilbake så traff jeg en herlig mann og vi gjorde det 9 ganger, i løpet av 20 timer. Og han fikk orgasme 9 ganger

Gjest Vaarsang
Skrevet

Tror verdensrekorden for menn er 16 orgasmer i løpet av 1 time. For kvinner var det rundt 160 orgasmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...