MellonCollie Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Bryllup nå til helga, og vi tenkte å ha en flaske med noe musserende stående på hotellrommet etter festen. Har ikke store illusjoner om at vi skal sitte oppe og drikke champagne natten lang, men greit å ha muligheten til et glass Nå er det stort sett ikke musserende vi drikker mest av, så da trenger jeg litt anbefalinger fra dere Det må ikke være champagne, men vil gjerne ha litt bobler. Både samboer og jeg liker vanligvis litt søt vin, og har smakt endel cava og champagne som vi lett synes blir for bittert. Men det skal ikke være Martini Asti-skvipete altså Noen med noen gode forslag til hva som kan falle i smak?
Gjest Gjest_Nygift_* Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Prøv f.eks en Prosecco di Valdobbiadene. Hvis dere ikke liker champagne og cava er det best å kjøpe extra dry, ikke brut (som er tørrere). Oh! Jeg elsker champagne....
Lune Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Signere Nygift, Prosecco er fantastisk godt! ta den med champagnekork da. Du får den i to utgaver
pøbelsara Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Denne er allerede anbefalt, ser jeg. Den er veldig god, og jeg tror den egner seg godt. Mye, mye bedre enn asti-skvip i hvertfall. Sørg for at den er godt avkjølt - og kos dere! Håper dere får en fantastisk dag.
MellonCollie Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk for svar, og når det er enstemming, så er det jo ikke noe å lure på Da er det bare å sjekke at polet har den inne
pøbelsara Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk for svar, og når det er enstemming, så er det jo ikke noe å lure på Da er det bare å sjekke at polet har den inne Pass på at den er skikkelig kald, da!
Strix Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Moscato Asti Med noen jordbær til så er det knallgodt, spesielt om der eliker litt søte viner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå