Gjest Mus Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hei, jeg lurer på hvor mye utflod som er normalt å ha? Jeg leste med store øyne en lang diskusjon på Seksualitet-forumet om hygiene i forbindelse med oralssex. Ser der at mange mener at det holder å dusje 1 gang om dagen og skifte undertøy, så er man ren selv til kvelden. Det er ikke jeg! Jeg har såpass mye utflod, og har vel egentlig alltid vært sånn, at jeg synes jeg må vaske meg flere ganger om dagen for å føle meg delikat nok til å bli slikket ihvertfall. En annen ting er at det går en del truseinnlegg i løpet av måneden. Er bare noen dager etter mensen at det ikke er noe særlig som kommer. Resten av måneden er det sånn at om jeg ikke har truseinnlegg, så kommer det en god del i trusa. Æsj. Jeg har snakket med lege om det flere ganger sånn når jeg har vært inne til sjekk der nede, men får beskjed om at det ikke er unormalt. Neivel, men hvordan kan det da være så stor enighet om at det bare er å dusje om morgenen, så er man ren nok helt til neste morgen? Kunne ikke falle meg inn å føle meg ren nok for sex om kvelden uten å dusje først ihvertfall. Har barbert meg nedentil for å slippe at det blir enda eklere der nede, for hårene blir jo helt...... æsj, nei dette er ekkelt! Noen som skjønner? Noen som også har det slik? Hilsen Mus (problem-mus? :D)
Juso Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Det varierer jo helt fra person til person da. Det er jo ikke unormalt det du forklarer over her. Sikkert mange som har akkurat det samme "problemet" som deg.
Gjest sissi Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har det på samme måte! Har alltid vært plaget med mye utflod. Det er ikke lurt å vaske seg for mye heller, da øker men jo bare "utflodproduksjonen". Selv pleier jeg å vaske meg ca en gang daglig (maks) og alltid etter sex. Pleier normalt ikke vaske meg før sex, for blir jo bare mer griseri når man har sex uansett. Unntaket er dersom jeg "legger opp" til oralsex. Da MÅ jeg være nyvasket. Og så liker jeg å ha minst mulig hår "der nede" for å slippe griseri. I tillegg bruker jeg alltid truseinnlegg. Kan jo være greit å ha noen intimservietter liggende i vesken også. Kunne godt trengt noen tips på hva som kan gi mindre utflod, men det jeg har fått høre så langt er at dette ikke er noe man kan gjøre noe med.
Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Hei, Jeg har det på samme måte. Det begynte etter at jeg hadde sex første gang for snart 10 år siden. Det er ikke noe annet feil, men trusene mine blir våte. Må gå med truseinnlegg, ellers blir det lukt (selv om utfloden ikke lukter unormalt i seg selv). Tror ikke det lønner seg å vaske seg flere ganger om dagen, siden det bare skaper ubalanse og mer utflod. Jeg går ikke på P-piller e.l. og det er ikke noe annet som er feil. Men det må jo gå an å bli kvitt det, når det ikke var sånn før? Se ellers mitt innlegg "Mye utflod" nå nettopp :-) Håper vi får noen tips, for dette er veldig plagsomt
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Kanskje det hjelper litt å tenke at utflod ikke er ekkelt og skittent - når man har fått sjekket at det ikke er noe galt? Hvis man føler man må vaske seg hele tiden fordi man har mye utflod er jo det synd. Frisk utflod er jo egentlig helt greit og lukter ikke mye, selv om noen må bruke truseinnlegg og andre slipper. Jeg har ikke spesielt mye utflod, og pleier å vaske meg en gang om dagen, men dersom jeg skal ha sex synes jeg det er ok å vaske meg i forkant også, i det minste med vann. Utover det får det bare være, liksom.
cindy87 Skrevet 30. juli 2009 #6 Skrevet 30. juli 2009 jeg har også mye utflod.noen ganger går det akkurat på grensa så jeg slipper å bruke truse innlegg, men noen ganger er det så mye at jegbare må ha truse innlegg. men mitt spørsmål er : Hvordan vet jeg egentlig at mitt utflod er friskt? hvordan skal fargen,konsistensen og mengden være? *forvirret*
Sheenaca Skrevet 30. juli 2009 #7 Skrevet 30. juli 2009 Jeg har også ganske mye utflod, det kommer alltid flekker i trusa iløpet av dagen. Husker ikke hvor lenge det har vært sånn. Synes ikke det lukter noe særlig, men sørger for å skylle underlivet en gang eller to iløpet av dagen, i tillegg til dusjen. Vet det ikke er lurt å vaske ofte, men å bare skylle med vann må da gå greit? Jeg føler at jeg må være relativt nyskyllet før sex, og siden jeg har samboer er det like greit å være i forkant og skylle meg i ny og ne når jeg likevel er innom badet. Også kan jeg gjerne skifte truse litt oftere, vil ikke gå med truseinnlegg når samboeren min kan tenkes å kle av meg når som helst
Passelat Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Godt å se at det er flere i samme båt her. Jeg har plagdes med dette i en del år nå..har prøvd å tenke etter hvor lenge og tror det ble slik etter jeg fikk barn.. Jeg har vært i kontakt med lege flere ganger ang dette, fordi jeg rett og slett synes det er sosialt sjenerende. På sommeren når man vaser rundt i lite klær og ikke minst hjemme med kjæresten, og om noen andre enn man selv vasker klærne mine...! Men samme svar her også som dere ser ut til å ha fått, at det ikke er noe å gjøre med.. synes dette er merkelig jeg da, men... Vil gjerne høre hvis noen har gode råd eller tips
Gjest fisk-28 Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Det er sikkert store variasjoner i hva som er "normalt", men jeg skjønner at mye utflod kan være plagsomt/sjenerende. Selv er jeg heldig sånnsett, og har kun noen småflekker i trusa dagen før mensen, husker jeg tenkte som fjortis på hva truseinnlegg skulle brukes til, om det var et lite bind, liksom.. (for blødninger) Jeg begynte å tenke å¨, har det noe med barn å gjøre kankje, har dere som er plaget med mye utflod født?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har hatt utflod siden jeg var 10 år og har alltid hatt mye av det. Den gangen visste jeg ikke om truseinnlegg, så da måtte jeg skifte truse minst to ganger om dagen. Nå bruker jeg truseinnlegg nesten hver dag. Det er kun uka rett etter mensen jeg ikke trenger å bruke det. Jeg er heldigvis sammen med en mann som synes det er deilig at jeg er så våt og han bryr seg ikke om jeg ikke har vasket meg den dagen. Han går så gjerne ned på meg at det er heller jeg som må stoppe ham hvis jeg føler meg uren. Da hender det at jeg tar en tur på badet og vasker meg litt, før vi fortsetter der vi slapp. Ikke tenk at du er skitten som har så mye utflod. Tenk at du er deilig som hele tiden er så våt og glatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå